اصفهان؛

رفع مشکل بیمه روستاییان در کاشان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیگیری برای رفع مشکل بیمه روستاییان و حل آن در آینده نزدیک با تصویب قانون موردنظر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ،در نخستین نشست توسعه بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای شوراها، دهیاران و بخشداری مرکزی آران و بیدگل، با تقدیر از همت و تلاش مسوولین این بخش در پیگیری مشکلات و مسائل مردم به‌ویژه اصلاح جاده مرگبار بخش مرکزی گفت: رفع مشکلات دو شهرستان و حل مسائل حوزه بهداشت و درمان از خواسته‌های اصلی مردم این منطقه و اولویت‌های کاری وی است.

سید جواد ساداتی‌نژاد،بر پیگیری مستمر و جدیت اعضای شورا، شهرداران و دهیاران بخش مرکزی در پیگیری مطالبات مردم در رده های استانی و کشوری را خواستارشد و آمادگی و حضورش برای رفع موانع موجود را تاکیدکرد.

به‌گفته‌‎وی، خواسته مردم و مسوولین بخش مرکزی در ارتقای نقش مدیریتی این منطقه در شهرستان خواسته‌ای بحق است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه از برنامه خود برای مواجهه علمی و کارشناسی با بحران آب و جایگزین مناسب در بخش کشاورزی با بهره‌وری پایین خبر داد.

ساداتی‌نژاد،باتاکید بر تدوین سند راهبردی هر شهر و روستا اظهارداشت:اولویت بندی مسائل و مشکلات هر شهر و روستا توسط مسوولین ضروری است.


شایان ذ کراست: علاوه بر بیان مشکلات و نیازهای مسوولین روستاها و شهرهای بخش مرکزی آران و بیدگل در این نشست مسوولین روستاهای محمدآباد و علی آباد نیز نبود پزشک شبانه روزی را از دغدغه های جدی مردم این روستاها دانستند و توجه مدیریت بهداشت و درمان منطقه به رفع این مشکل را خواستار شدند.

اعضای شوراهای اسلامی نوش آباد، سفیدشهر و یزدل نیز خواستار رفع مشکلات مرزی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل شدند و از آن بعنوان مانع جدی بر سر راه توسعه خود نام بردند.

نخستین نشست توسعه بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای شوراها، دهیاران و بخشدار مرکزی آران و بیدگل در کتابخانه شهید رعیت یزدل برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار