ارومیه؛

جلسه هماهنگی شبکه بهداشت ودرمان و بیمه سلامت ایرانیان

جلسه هماهنگی بین شبکه بهداشت و درمان بوکان و بیمه سلامت ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمقصدحق مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در این جلسه ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل مصوبات جلسات قبل، مشکلات پیش روی ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان روستایی مطرح و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شد.

مقصدحق افزود: در چند ماه اخیر شاهد کاهش کسورات بیمه روستائیان بوده ایم که نشان از عملکرد رو به بهبود مراکز بهداشتی درمانی روستایی است و انتظار داریم که وضعیت بهتری را در آینده شاهد باشیم.

همچنین در این جلسه طه رشیدی رئیس بیمه خدمات درمانی گفت: در چند ماه اخیر شاهد کاهش کسورات در بخش بیماران بستری بیمارستان و افزایش کشورات بیماران سرپایی و بستری موقت بوده ایم.

رشیدی در مورد علل افزایش کسورات این بخش گفت: ضمیمه نشدن گزارشات خدمات پاراکلینیکی، عدم ارائه پس خوراند توسط متخصصین به مراکز بهداشتی درمانی در مورد بیماران ارجاعی از جمله مهمترین علل کسورات بیمه ای است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان روستایی متوجه باشند فقط در صورت رعایت سیستم ارجاع آنها می توانند از خدمات دفترچه ها بهرمند شوند در غیر این صورت کلیه هزینه های آنها اعم از ویزیت، دارو و خدمات پاراکلینیکی به صورت آزاد اخذ خواهد شد.

در این مراسم سوران ایوبی به عنوان پزشک نمونه از طرف اداراه بیمه سلامت ایرانیان به عنوان پزشک نمونه معرفی و از خدمات وی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.