مرادی انصراف داد /حسن نیا با حریف گرجستانی به روی رینگ می رود

در نخستین روز این رقابت‌ها قرار بود ،مرادی به روی رینگ برود اما پس از روبرو شده با حریفی از رژیم اشغالگر قدس ، از مبارزه انصراف داد.

مرادی انصراف داد /حسن نیا با حریف گرجستانی به روی رینگ می رودبه گزارشخبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان:تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با 6 بوکسور عازم شهر بریدف اوکراین شد،تا در جام برادران کلیچکو شرکت کند.

تیم ملی بوکس جوانان کشورمان به همراه محمدعاشری قرار است تیم راهی اوکراین شود در صورتی که زیر نظر امید رشید، مرتضی سپهوندی، و رضا مهدی پوربه تمرینات خود می پرداختند و این در حالی است که نام هیچ یک از این مربیان در ترکیب اعزامی به اوکراین قرار ندارد.

امیررضا محمدی در وزن 56 کیلوگرم، سامان مرادی در وزن 69 کیلوگرم، رضا حسن نیا در وزن 75 کیلوگرم، مهران یوسفی در وزن 81 کیلوگرم، مهدی بهرام ‌لو در وزن 91 کیلوگرم و مجید جمشیدوند در وزن 91+ کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی به اوکراین را تشکیل می دهند.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، آذربایجان، بلاروس، لهستان، مولداوی، الجزایر، لیتوانی و اوکراین حضور دارند.

در نخستین روز این رقابت‌ها قرار بود ،سامان مرادی نماینده وزن 69 کیلوگرم به روی رینگ برود اما پس از آنکه مشخص شد حریف وی از رژیم اشغالگر قدس است، ازمبارزه انصراف داد.

همچنین امیررضا محمدی در وزن 56 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف بوکسوری از کشور لیتوانی خواهد رفت.

در ادامه این رقابت ها ، فردا رضا حسن‌نیا در 75 کیلوگرم با بوکسور گرجستانی به مبارزه می پردازد. در 81 کیلوگرم مهران یوسفی با بوکسوری از الجزایری ‌رودر رو می شود.

همچنین در 91 کیلوگرم مهدی بهرام لو با نماینده کشور میزبان به مبارزه می پردازدو مجید جمشیدوند در به اضافه 91 کیلوگرم نیز با نماینده ارمنساتان رقابت خواهد کرد.

بوکسورهای جوان کشورمان خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان که آبان ماه در روسیه برگزار می‌شود، آماده می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار