ارتش یمن تلفات سنگینی به نظامیان سعودی وارد کرد

نیروهای یمنی توانستند پایگاه الفواز آخرین نقطه نظامی سعودی ها را در اطراف منطقه نجران به کنترل خود درآورند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: ارتش یمن تلفات سنگینی به نظامیان عربستان سعودی در جنوب این کشور وارد کرد.

به گزارش این شبکه،حملات جنگنده های متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن ادامه دارد. در پی این حملات خسارات گسترده ای به دارایی های عمومی و خصوصی وارد شده است.

نیروهای مشترک یمن نیز به حملات خود علیه مواضع نظامی سعودی ها در داخل عربستان ادامه می دهند. نیروهای یمنی توانستند پایگاه نظامی الفواز آخرین نقطه نظامی سعودی ها را در اطراف منطقه نجران به کنترل خود درآورند.

جنگنده های متجاوز سعودی به حملات خود علیه مناطق مسکونی در یمن ادامه می دهند. مزدوران سعودی تا این لحظه نتوانستند به دستاورد میدانی واقعی در یمن برسند. استان های صنعا، صعده، مارب، تعز و مارب با حملات گسترده جنگنده های سعودی روبرو شده است.

این حملات خسارات گسترده ای به همراه داشته است و شماری از شهروندان یمنی در پی این حملات زخمی شدند. جنگنده های سعودی در اولین روز عید قربان در پی هفت حمله مناطق مسکونی را در منطقه المحاذر در استان صعده هدف قرار دادند.

در پی این حملات، دوازده نفر شهید شدند و در میان این شهدا زنان و کودکان حضور دارند. برخی از شهروندان یمنی در مسیر حرکت به سوی نماز عید قربان به شهادت رسیدند. همزمان با حملات عربستان سعودی و متحدان این رژیم به یمن بر تلفات آنان در یمن نیز افزوده می شود. نیروهای مسلح قطر با صدور بیانیه ای از کشته شدن سه نفر از نیروهای ارتش این کشور در یمن خبر داد.

شهروند یمنی گفت: جنگنده های سعودی صبح روز عید قربان، این خانه را هدف قرار دادند. این حملات وحشیانه است و اجساد شهدا از زیر آوار بیرون کشیده است. شماری از زنان و کودکان در میان شهدا حضور دارند.

گزارشگر این شبکه افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه تجاوز رژیم آل سعود به یمن مواضع سعودی ها را در نجران و عسیر هدف قرار دادند. تجمع مزدوران سعودی در پایگاه نظامی الدخان هدف حملات نیروهای مشترک یمنی قرار گرفت. همچنین نیروهای یمنی، حمله گسترده ای به پایگاه نظامی الفواز داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار