ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری 2مرحله ای جشنواره عاطفه ها/سهم دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی مشخص شد

مدیرکل کمیته امداداستان تهران از برگزاری 2مرحله ای جشنواره عاطفه ها و سهم دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی خبر داد.

برگزاری 2مرحله ای جشنواره عاطفه ها\سهم دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی مشخص شدمحسن ولئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اينكه جشنواره عاطفه‌ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» در 2مرحله برگزار می شود، اظهار داشت : اين جشنواره در 25 شهريور ماه امسال با همكاری سازمان صدا و سيما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسيج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سطح ميادين و پايگاه‌های اصلی شهر برگزار می شود.

وليئی افزود: با كمك سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طرحی با عنوان جشنواره جعبه كفش نيز در تمامی فرهنگسرا‌ها، خانه محلات شهر تهران پياده سازی شده تا برای دانش آموزان نيازمند و تحت پوشش امكانات تحصيلی فراهم شود تا مبادا هيچ فردی از تحصيل محروم بماند.

وی تصريح كرد: مرحله دوم جشنواره عاطفه ها پس از بازگشايی مدارس در روز دهم مهر ماه در تمام مدارس با نواختن زنگ عاطفه‌ها برگزار می شود.

مدير كل كميته امداد استان تهران اظهار كرد: طرح جشنواره جعبه كفش با هدف جمع آوری هدايا و كمك های مردمی به دانش آموزان نيازمند طراحی شده است، اين طرح با نام جعبه كفش در واقع جعبه كادويی با محتوای لوازم التحرير و ديگر كمك های مردمی است كه با خلاقيت فرد نيكوكار تزئين شده است تا پس از جمع آوری به دانش آموزان نيازمند اهدا شود.

وی تصریح کرد: اين طرح به كمك سازمان فرهنگی هنری شهرداری در تمامی خانه های فرهنگی محلات در مناطق 22 گانه و همچنين چهار فرهنگسرای رسانه، خاوران، فردوس و رازی اجرا خواهد شد.

وليئی با اشاره به اينكه اين جشنواره در تمامی خانه های فرهنگ محلات مناطق 22 گانه و چهار فرهنگسرا برگزار مي شود، افزود:فرهنگسراهای رسانه(خيابان پاسداران)، خاوران(بزرگراه خاوران)، فردوس (بلوار فردوس) و رازي (ميدان قزوين) در اين روز با اجرای برنامه هاي متنوع، جشنواره عاطفه ها برگزار خواهد شد، در اين جشنواره به ازای هر دانش آموز در مقطع تحصيلی ابتدايی 500 هزار ريال، متوسط اول 750 هزار ريال و متوسط دوم پيش دانشگاهی يك ميليون ريال به حساب سرپرستان خانواده آنان از محل اين هدايا جمع آوری و پرداخت می شود.

وليئی تصريح كرد: در سال گذشته از مجموع 19 ميليارد و 500 ميليون ريال كمك های مردم در جشنواره عاطفه ها كه قسمت اعظم آن از مساجد، مدارس و پايگاه های نيكوكاری و قسمتی نيز از طرف كميته امداد استان تهران جمع آوری و برای كمك به دانش آموزان تحت پوشش و نيازمند پرداخت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار