ایلام؛

فوتبال را در سرزمین لاله‌های فوتبال

رئیس آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: قصد داریم فوتبال را در سرزمین لاله‌های فوتبال زنده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ناصر فریادشیران اعلام کرد : پنج‌شنبه 25 شهریورماه، تیم‌های فوتبال شهدای چوار 65 ایلام و امید نفت تهران با هم دیداری دوستانه برگزار می‌کنند.

رئیس آکادمی فوتبال نفت تهران گفت: در 23 بهمن‌ماه سال 65 هواپیماهای رژیم بعثی عراق، مسابقه فوتبالی را در شهر چوار استان ایلام بمباران کرده و فاجعه عظیمی را رقم زدند.

وی افزود: در این فاجعه، تعداد زیادی از بازیکنان، مربیان، هواداران و داوران به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی نفت، در راستای ادای دین به مقام والای شهیدان و مسؤولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خویش، با تاکید مدیران باشگاه تصمیم گرفته است آکادمی فوتبال نفت تهران تحت مدیریت باشگاه شهدای چوار 65 ایلام را در شهر چوار تاسیس کرده تا بتوان به نوجوانان و جوانان مستعد استان ایلام کمک کرده و بعد از سال‌ها، فوتبال را در شهر چوار، سرزمین لاله‌های فوتبال، زنده کند.

فریادشیران اظهار کرد: در همین راستا و به مناسبت آغاز رسمی همکاری‌ها، روز پنج‌شنبه دیداری دوستانه بین تیم فوتبال امید نفت تهران و تیم فوتبال چوار 65 ایلام در زمین دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که در این روز تفاهمنامه همکاری نیز با حضور مدیران دو باشگاه، امضا خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.