ایلام؛

پیام تقدیر و تشکر هیأت کاراته استان ایلام

طیبه خورانی : به فضل الهی و با همت والای فرزندان ایلام، این استان برای اولین بار میزبان یک رویداد فراملی و آسیایی ویژه بانوان بود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ طیبه خورانی نایب رئیس هیأت کاراته استان به نمایندگی از این هیات و عوامل اجرایی برگزاری مسابقات آسیایی کاراته در استان با انتشار پیامی از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در این راه گام برداشته و همکاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد . متن پیام به این شرح است: 

با عرض سلام و احترام خدمت خانواده بزرگ ورزش استان و با درود به محضر همه مردمان سرفراز دیار سرسبز عروس زاگرس.

با کمک خداوند بزرگ و با همت تنی چند از فرزندان ایلام و همکاری دلسوزانه مدیران محترم چند دستگاه اجرایی استان رویداد بزرگی را به سلامتی و با کمال افتخار در تاریخ ورزش استان به ثبت رساندیم که در نوع خود در تاریخ هیات کاراته استان ایلام بی سابقه بوده است . مفتخریم که به فضل الهی برای نخستین بار نه تنها در ورزش بلکه در تمام حوزه ها توانستیم میزبان یک رویداد فرا ملی و آسیایی ویژه بانوان در ایلام باشیم که این برگ زرین و نقطه آغازی است برای حضور بانوان کشورهای جهان در استان و در مقابل تعامل و اعزام بانوان ایلام به عنوان سفیران فرهنگی و ورزشی این دیار به نقاط مختلف جهان.

بدون شک این کار بزرگ بدون همراهی و همدلی همه دست اندران ورزش استان امکان پذیر نبود که جا دارد از مراتب تشکر و ارادت خالصانه خود را خدمت این عزیزان اعلام نمایم.

علاوه بر آن نگاه گرم و همراهی صمیمانه مدیران محترم دستگاههای اجرایی و همچنین مدیریت ارشد استان پشتوانه و مایه دلگرمی عوامل اجرایی مسابقات بود که از این سرمایه های مدیریتی استان نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون می نمایم.

همانطور که استحضار دارید هفته ها برای ورود به مسابقاتی با این سطح و گستردگی، برنامه ریزی شده بود که حرکت نخست از اداره محترم ورزش و جوانان و تیم کاری هیات کاراته استان کلید خورد و پس از آن تمامی مقدمات توسط این عزیزان فراهم گردید و امروز در سایه تلاشهای شبانه روزی این بزرگواران است که میتوانیم به خود ببالیم و به همدیگر تبریک بگوییم. 

از این پس با توجه به کسب تجارب ارزنده ای که در امر برگزاری این رقابتها حاصل شد هیأت کاراته میتواند میزبان رقابتهایی با سطح بالاتر هم باشد. 

موفقیت این حرکت را از بازخورد و انعکاس اخبار مسابقات توسط صدا وسیمای محترم استان و خبرگزاریهای وزین مختلف به وضوح میتوان مشاهده کرد که این نشان از دلسوزی اصحاب رسانه استان و همراهی آنان با حرکت های بزرگ فرهنگی ورزشی برای پیشرفت و توسعه استان است 

به همین جهت با تمام وجود به همه خبرنگاران و عکاسان خبری که طی دو روز برگزاری مسابقات با قلم و هنر خویش در کنارمان بودند درود می فرستم و مراتب تقدیر و سپاس خود را به این ژرف اندیشان تقدیم می نمایم.

یاران و همراهان: این انسجام و همدلی موجب رضایت و تقویت حس خودباوری در میان هم استانی هایمان شده است و امیدواریم برای همیشه این سرمایه عظیم به دست آمده را حفظ نماییم.

در پایان دست یکایک عزیزانی که امکان اوردن اسم تک تک آنان در این نوشتار مختصر نیست را می بوسم و انتظار حمایت و همراهی در مراحل بعدی و برنامه های گسترده تر را دارم.


طیبه خورانی نایب ریس هیات کاراته استان ایلام




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.