قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

به جای اشتغال برای زندانیان، برای 3 میلیون لیسانسه بیکار شغل ایجاد شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به وزیر کشور پیشنهاد می دهم به جای اشتغال برای زندانیان، برای 3 میلیون لیسانسه بیکار در کشور، اشتغال ایجاد شود.

به جای اشتغال برای زندانیان، برای 3 میلیون لیسانسه بیکار شغل ایجاد شودابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشنهاد وزیر کشور در خصوص به کارگیری زندانیان زیر 3 ماه توسط شهرداری های کشور، اظهار داشت: پیشنهاد وزیر کشور در جای خود قابل احترام است، اما بنده به وی می گویم به جای اشتغال برای زندانیان، برای 3 میلیون لیسانسه بیکار در کشور، اشتغال ایجاد شود.

وی افزود: باید اولویت بندی مسئولان جوانان سالم بیکار باشند تا آنها از طریق بیکاری و مشکلاتی که به خاطر موضوع معیشت دارند، تخلف نکنند و به زندان نیافتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید جلوی زندان رفتن جوانان سالم گرفته شود، گفت: آقای وزیر، خلافکاران که در زندان هستند بهتر است شما آنهایی که بیرون هستند را دریابید و برای آنها کار پیدا کنید تا بتوانند مشکل معیشتشان را حل کنند. 

قناعتی اضافه کرد: امروزه باید در راستای مشکل ازدواج و مسکن جوانان گام هایی برداشت تا خانواده آنها بتوانند از بند مشکلات رهایی یابند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان مدرک پایین، بیکار هستند، گفت: در مرحله اول باید به این جوانان سالم کار دهیم و در مرحله بعد اگر کار و شغل اضافه داشتیم، به زندانیان کار دهیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بدون شک اگر جوانان کشورمان شغل مناسب داشته باشند دست به تخلف نمی زنند، به همین دلیل باید قبل از درمان پیشگیری را آغاز کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار