بجنورد؛

امضای قرارداد 2میلیون دلاری با کشورهای گرجستان و آذربایجان

هیات تجاری خراسان شمالی با هیات گرجستان و آذربایجان قرداد2 میلیون دلاری منعقد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سفر هیات تجاری 22 نفره خراسان شمالی به گرجستان 6 قرارداد حدود 2 میلیون دلاری در زمینه صادرات کالا ، توسعه کشاورزی و گردشگری، و همچنین آموزش خدمات فنی مهندسی ، کشاورزی ، تولید پسته و زعفران ، صنایع دستی، دکوراسیون ساختمان و تولیدات لامپی منعقد شد.

محمد صمدی گفت: در این سفر2 تفاهم نامه با اتاق بازرگانی گرجستان و آذربایجان در زمینه برگزاری نمایشگاه مشترک،توسعه صادرات و واردات در زمینه های کشاورزی ، اعزام هیات آموزشی برای آموزش نیروهای گرجستانی در زمینه کشاورزی ارگانیک منعقد شد.

وی همچنین از اعزام هیات تجاری خراسان شمالی به کشور آلمان در زمینه خرید و فروش صنایع دستی ، اسب اصیل ترکمن، آموزش کشاورزی ارگانیگ در آینده نزدیک خبر داد.

صمدی خاطر نشان کرد : هیات تجاری خراسان شمالی در سفر به باکو ملاقات هایی را با سفیر ایران در باکو، اعضای اتاق بازرگانی این کشور و نیز بازدیدهای صنعتی از کارخانجات و ملاقات های تجاری به منظور سرمایه گذاری مشترک و همچنین نشست مشترکی با معاون وزیر کشاورزی برای نحوه واگذاری زمین های کشاورزی داشته است.

گفتنی است : هیات تجاری و بازاریابی 22 نفره متشکل از تجار و بازرگانان بخش های مختلف صنعت، تجارت، کشاورزی، گردشگری و موادغذایی 6 شهریور امسال از خراسان شمالی به کشورهای جمهوری آذربایجان و گرجستان اعزام شده بودند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.