اردبیل؛

نمایش آثار عکاسان اردبیلی در نمایشگاه‌های ملی

مسئول کانون عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آثار عکاسی هنرمندان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محسن زارع در مراسم جشن روز سینما در اردبیل اظهار داشت: هنرمندان استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در رشته عکاسی دارند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آثار عکاسی هنرمندان استان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در معرض نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم دستاوردهای عکاسی اردبیل را در سطح ایران و دنیا معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان عکاس اردبیلی تاکنون به مقام‌های شاخصی در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی دست‌ یافته‌اند٬ افزود: هم‌اکنون برای اینکه بتوانیم هنر عکاسی را در سطح ایران معرفی کنیم باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از طرف مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انجام شود و هنرمندان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

مسئول کانون عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: جشن شانزدهمین ورود سینما به ایران و جشن 33 سالگی انجمن سینمای ایران با حضور مسئولان استانی و هنرمندان در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد که در این جشن بزرگ علاقه‌مندان هنر عکاس اردبیل و سینما حضوری باشکوه داشتند که انتظار می‌رود شاهد رشد و توسعه سینما در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.