اصفهان؛

روستای مرق کاشان در اولویت طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای مرق از جمله روستاهایی است که در اولویت طرح‌های گردشگری و بوم گردی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی‌نژاد،در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستای مرق برای بیان مشکلات و مسائل این روستاازپیگیری مبحث بوم‌گردی روستاهای کاشان با مقامات استانی و کشوریخبرداد و گفت: روستای مرق از جمله روستاهایی است که باید در اولویت طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی قرار گیرد.

وی، با تاکید بر عزم جدی خود برای به ثمر نشاندن طرح بوم‌گردی در روستاها افزود:اعضای شورای اسلامی روستای مرق با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان این روستا، تحقق این مهم را به‌صورت جدی پیگیری کنند.

به‌گفته‌وی، رییس و اعضای شورای اسلامی روستای مرق لزوم حفر چاه آب شرب توسط شرکت آب و فاضلاب، نبود پزشک شبانه‌روزی و مشکلات مربوط به بهداشت و درمان و کم توجهی مسوولان مربوطه،ضرورت همکاری جهاد کشاورزی پیرامون احداث استخر 100 هزار مترمکعبی،لزوم توجه بنیاد مسکن به بازنگری طرح هادی روستایی مرق،ساماندهی رودخانه مرق، پیگیری مشکلات چاه‌های ذغال از سوی مسوولین مربوطه و نبود آنتن دهی مناسب شبکه‌های تلوزیونی را از مشکلات و درخواست‌های خود در این روستا برشمردند.

ساداتی‌نژاد در پایان تصریح‌کرد: پیگیری موارد یادشده با همکاری وی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در قالب مکاتبات و مذاکراتی با مسو ولین استانی و کشوری پیگیری شود.

شایان ذکراست: نشست اعضای شورای اسلامی روستای مرق در بیان مشکلات و مسائل این روستا با دکتر ساداتی نژاد طرح و بررسی شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
بسیار عالی
آخرین اخبار