باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

توسعه توریسم کشاورزی از اهداف اصلی جشنواره انگور است

موسی زاده با اشاره به این مطلب افزود: توسعه صنایع کشاورزی و جذب سرمایه گذار برای بهره برداری از پتانسیل های مغفول مانده استان از اهم اهداف جشنواره است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مشاور استاندار و مدیر دفتر سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در محل برگزاری جشنواره انگور گفت: متاسفانه از پتانسیل های کشاورزی استان آذربایجان غربی بطور مناسب استفاده و بهره برداری نشده است و برگزاری این چنین جشنواره ها فرصت مناسبی برای توسعه ارتقای جایگاه کشاورزی استان است چرا که موجب جلب سرمایه گذار داخلی و خارجی می شود.


توسعه توریسم کشاورزی از اهداف اصلی جشنواره انگور است

وی افزود: بعد بین المللی این جشنواره معرفی توانمندی های و مزیتهای سرمایه گذاری در استان و کشور را نشان می دهد که خوشبختانه امسال هم بازدید کنندگانی را از کشورهای خارجی و همسایه گان جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

موسی زاده از اصلی ترین انگیزه ها برای جذب گردشگر و سرمایه گذار در بخش کشاورزی را این گونه عنوان کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی در تولید محصولاتی چون: سیب – انگور و عسل ، جزء رتبه های برتر در کشور می باشد که این مشوقی برای جذب سرمایه گذارای داخلی و خارجی است.


توسعه توریسم کشاورزی از اهداف اصلی جشنواره انگور است

وی در پایان با تشکر و قدردانی از شهرداری ارومیه ، اداره کل میراث فرهنگی استان و ارگانهای ذیربط برگزار کننده جشنواره انگور افزود: خوشبختانه امسال نسبت به سالهای گذشته برگزاری جشنواره قوی تر و بهتر و با استقبال پر شور مردم ومسئولین همراه بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.