همدان؛

پیشرفت 65 درصدی بیمارستان اکباتان

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: بیمارستان اکباتان جزو پروژه‌های مهم همدان است که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان اکباتان همدان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین افشاری در مراسم افتتاح چندین بوستان‌ و تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه 3 همدان با اشاره به اینکه 50 درصد از درآمدهای شهرداری در حوزه عوارض محقق شده است، اظهار کرد: اگر مردم در حوزه پرداخت عوارض تلاش کنند خدماتی که ارائه می‌شود نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور 840 میلیارد تومان برای استان همدان بودجه تخصیص داده شد، اضافه کرد: از این مقدار 580 میلیارد تومان برای شهرستان همدان تخصیص داده شد.

معاون برنامهریزی و عمرانی فرماندار همدان ادامه داد: مهمترین پروژه‌ای که توانست از این مقدار بودجه، بیشترین اعتبار را به خود اختصاص دهد کنارگذر شرق به غرب است که برای انجام آن 92 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این کنارگذر از حجم ورود ماشین‌های سنگین به شهر کاسته می‌شود، در ادامه تصریح کرد: بیمارستان اکباتان نیز جزو پروژه‌های مهم شهر همدان است که با تخصیص بودجه در حال بازسازی است و 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افشاری خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان فرشچیان در قسمت پزشکی هسته‌ای نیز انجام شده که 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این قسمت هزینه شده است.

وی ادامه داد: از منابع عمومی 62 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شده که 5 میلیارد تومان آن برای پروژههای محلات است.

معاون برنامهریزی و عمرانی فرماندار همدان در پایان گفت: با وجود کمبود بودجه و گستردگی کار در سطح شهر شاهد فضای کار کارشناسی در بخش عمرانی هستیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه از کارهای نقطه‌ای و زودگذر صرفنظر می‌شود و خدمات گسترده در حال انجام است، خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.