همدان؛

بیش از 3 هزار مأموریت در فوریت‌های پزشکی همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی همدان از انجام 3 هزار و 361 مورد مأموریت در این مرکز خبر داد.

انجام بیش از 3 هزار مأموریت در مرکز فوریت‌های پزشکی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اظهار کرد: ماه گذشته 30 مورد حادثه ویژه به EOC وزارت بهداشت گزارش شد.

وی با اشاره به انجام پنج مورد مأموریت توسط آمبولانس‌های هوایی در ماه اخیر، گفت: 2 هزار و 388 مأموریت شهری، 846 مأموریت جاده‌ای و 128 ماموریت انتقال بین مراکز در این مدت صورت گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان با بیان اینکه جمعاً 3 هزار و 361 مورد مأموریت در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان انجام شده است، افزود: 510 مورد پذیرش موفق در داخل استان، 27 مورد از سایر استان‌ها و 25 مورد پذیرش ناموفق بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با دارو و تجهیزات مصرفی در EMS خاطرنشان کرد: 60 نفر از کارکنان در این دوره آموزش دیدند.

دکتر معصومی به برگزاری دوره آموزشی اورژانس‌های روانپزشکی به منظور آموزش 70 نفر از کارکنان این مرکز اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره دو روزه HDP در شهرستان رزن در راستای آموزش 40 نفر از کارشناسان مرتبط پنج شهرستان استان از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیریت درمان CVA افزود: آموزش به 65 نفر از کارکنان در این دوره آموزشی از جمله اقدامات بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان به برگزاری دوره احیاء کودکان به منظور آموزش 40 نفر از کارکنان مرکز بهداشت همدان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره CPR برای کارکنان در مناطق 9گانه و برگزاری دوره EOP ویژه بخش اورژانس پیش بیمارستانی استان را در دستور کار داشتیم.

وی با اشاره به تحویل 11 دستگاه آمبولانس بنز به واحدهای محیطی، افزود: 20 دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان مازاد اعلام شد و تحویل مراکز درمانی تابعه دانشگاه شد.

دکتر معصومی با بیان اینکه به تمام ادارات و سازمان‌های دارنده آمبولانس بر استانداردسازی آمبولانس‌های در اختیار ابلاغیه صادر شده است، خواستار توجه به این موضوع شد.

این مسؤول از برگزاری آزمون‌های آمادگی جسمانی کارکنان اورژانس استان در شهریورماه سال جاری خبر داد و در ادامه گفت: کارانه دی ماه سال گذشته کارکنان پرداخت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان به توزیع اعتبارات جاری بین مناطق 9گانه اشاره کرد و افزود:‌ 17 فقره وام به کارکنان اورژانس همدان اختصاص دادیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.