اصفهان؛

حال و هوای عید غدیر خم در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از آغاز به کار ستاد آذین بندی برای عید سعید غدیرخم در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی بقایی گفت: به منظور دستیابی به مدیریت جامع و نظام مند، ایجاد هماهنگی و پرهیز از اقدام های موازی و نیز فراهم ساختن بسترهای لازم جهت ایجاد منظر شهری زیبا و با هویت ایرانی اسلامی در مناسبت های مذهبی- ملی، ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان با مصوبه شورای تبلیغات و شورای معاونان تشکیل شد.

وی افزود: گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی، افـزایـش نشاط و شادابی در شهروندان و هویت بخشی به سیمای شهر در راستای فرهنگ ایرانی- اسلامی از اهداف ستاد آذین بندی اصفهان است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: استفاده بهینه و هدفمند از تجهیزات و امکانات موجود، حداکثر بهره مندی از طرح های خلاق و نوآور، مشارکت شهروندان، هیئات و مراکز فرهنگی مردمی، استفاده از توانمندی های شهرداری های مناطق و سازمان های مرتبط و توجه به تدوین دستورکارها، نظام نامه ها و ضوابط مربوط را از سیاست های این ستاد می باشد.

بقایی گفت: ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان با بهره گیری از ابزارها و روش هایی از جمله نمادهای شهری، نورآرایی، تبلیغ های شهری، جشنواره، فراخوان و مسابقه های مختلف به فضاسازی، آذین بندی و تبلیغ ها در سطح شهر خواهد پرداخت.

گفتنی است: ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان همزمان با عید سعید غدیرخم و فضاسازی و آذین بندی ویژه هفته دفاع مقدس کار خود را در شهر آغاز می کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.