آبادان؛

اعزام ۸۲۰ دانش آموز دختر شادگانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

۸۲۰ دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج الهی فرماندار شادگان گفت: این تعداد دانش آموز طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه سال جاری به مناطق عملیاتی شلمچه و هویزه  اعزام می شوند.

بهروز فرج‌اللهی  با اشاره به برگزاری این اردوها افزود: دانش آموزان در این سفرها با مفهوم ایثارگری رزمندگان اسلام، بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اشاره کرد و گفت: رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان در نخستین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گلباران و غبارروبی گلزار شهدای گمنام و بوزی، آذین بندی شهرها و روستاها با الگوبرداری از دفاع مقدس، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی و... از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان است.

فرماندار شادگان بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: دستگاه های مرتبط باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز حداکثر استفاده را ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.