اصفهان؛

دو بانده شدن مسیر خمین - گلپایگان در سال جاری

معاون پارلمانی وزیر راه‌وشهرسازی گفت: دو بانده شدن محور خمین - گلپایگان در سال جاری با تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیار عصر دیروز در حاشیه افتتاح محور چهارخطه موته - گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز محور چهارخطه موته - گلپایگان به طول 20 کیلومتر پس از 25 سال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه آب گلپایگان پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: در  سال جاری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان که موجب هدر رفتن سرمایه‌های ملی کشور می‌شود به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که حضور وزیر راه‌وشهرسازی در افتتاح مسیر چهار خطه موته - گلپایگان به دلیل سفر به ترکمنستان لغو شد، گفت: 100 متر مسیر راه مواصلاتی در منطقه موته قرار دارد و با رایزنی که با شرکت انتقال گاز کشور انجام شده قرار با اجرای طرح کیسینگ این مسیر دو بانده شود.

در ادامه علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی در محورهای مواصلاتی اعتبار کلان نیاز است که براساس اولویت‌بندی تکمیل می‌شود.

 وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌ها کافی نیست، گفت: از ظرفیت پیمانکاران در بخش خصوصی در تسریع اجرای پروژه‌های راه‌وشهرسازی استفاده و مطالبات آنان با توجه به قرار‌داد منعقد شده از خزانه دولت پرداخت می‌شود.

محفوظی یادآور شد: دو بانده شدن محور خمین - گلپایگان در سال جاری با تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است مسیر چهارخطه محور موته - گلپایگان امروز با حضور معاون راه و شهرسازی، معاون مدیر راه‌وشهرسازی استان و مسوولین شهرستان گلپایگان به بهر برداری رسید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.