در آستانه دربی 83

پست جدید دروازه بان سابق استقلال خطاب به آبی پوشان

دروازه بان سابق استقلال در آستانه دربی هشتاد و سوم برای بازیکنان این تیم پیامی را صادر کرد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن فروزان دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی هشتاد و سوم خطاب به آبی پوشان گفت :به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال حرف های دلم را خواستم به هم تیمی های سابقم بگویم و چند نکته ای را را یاد آوری کرده باشم .

وی ادامه داد: امروز منتظر درخشیدن شما در زمین هستم و استقلال گونه بازی کنید و یک برد دربی به بردهای دیگر اضافه کنید .بچه ها هر کجا خسته شدید یا در سخت ترین شرایط یادتان باشد که در چه تیم بزرگی بازی می کنید و ستاره های روی پیراهن این مساله را تایید می کند .یادتان باشد این پیراهن بر تن چه اسطوره هایی بوده است.

فروزان افزود:تاریخچه باشگاه ما پر از افتخارات است و نسل به نسل این موضوع ادامه پیدا می کند و همه ما مسئولیت سنگینی در قبال این تازیخچه داریم .از بازیکنان استقلال می خواهم که در زمین به یاد هوادارانی باشند که همه زندگی شان استقلال است و حواسشان به احساسات انها باشد .ما هوادارانی داریم که که استقلال تمام زندگی شان است پس به خاطر آنها تا آخرین نفستان بجنگید.فراموش نکنیم استقلال تیم خوبی خواهد بود و ریبا فوتبال بازی می کند و اگر تا الان نتوانسته خوب نتیجه بگیرد فقط بدشانسی دلیلش بوده و نه چیز دیگر .

دروازه بان سابق استقلال در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم بدشانسی ها از همین دیدار دربی تمام شود تا استقلال به روزهای خوبش بازگردد .فراموش نکنیم این استقلال زمان می خواهد و فرصت ،بنابراین به تیمی که انقدر تغییر و تحول داشته باید زمان داد تا سر و پا بایستد .امیدوارم امروز با یک برد شیرین در دربی روزهای قبل به فراموشی سپرده شود و استقلال محکم تر به سمت قهرمانی پیش برود . امیدوارم امروز لبخند به لب هواداران استقلال کاشته شود.برای سربلندی تیم پر خاطره ام دعا می کنم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار