اهواز؛

لزوم ایجاد امکانات آموزشی درمانی توسط صنایع درخوزستان

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنایع استان باید در محیط‌های پیرامون خود امکانات آموزشی، بهداشتی درمانی و فرهنگی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ساری ،نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی خود گفت: صنایع استان باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند و قابل قبول نیست که مدیران صنایع به کارهای سطحی اکتفا کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع به طور جدی در کمیسیون اجتماعی در حال پیگیری است و به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: در همین راستا نشستی با مدیران تمام صنایع استان در تهران برگزار خواهیم کرد؛ همچنین از طریق مجلس شورای اسلامی عملکرد مدیران صنایع در انجام مسئولیت‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار می کنیم.

ساری عنوان داشت: خدمات برخی از صنایع استان در حد مشارکت در برگزاری یک جشن ساده است، این چه نوع خدماتی است؟ صنایع استان باید در محیط‌های پیرامون خود امکانات آموزشی، بهداشتی درمانی و فرهنگی ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه این خدمات توسط صنایع یک وظیفه است، گفت: نباید تنها آلایندگی صنایع نصیب مردم شود و شهرستان کارون با وجود صنایع بسیار از اساسی‌ترین امکانات محروم باشد.

ساری همچنین با اشاره به وضعیت بیکاری جوانان افزود: با وجود تمام این صنایع، بیکاری جوانان استان قابل قبول نیست؛ استخدامی‌های صنایع استان باید مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.


وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان کارون گفت: وضعیت مدارس استان، مشکلات فضای‌های آموزشی و تمام چالش‌های آموزش و پرورش استان را با حضور یک هیئت از وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدواریم پس از این بررسی، قدم‌های جدی جهت بهبود وضعیت آموزشی استان برداشته شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش، آب و فاضلاب از اولویت‌های مدنظر است، به همین جهت پیگیری‌های بسیاری در خصوص وضعیت آب و فاضلاب شهرستان کارون و تمام حوزه انتخابیه اهواز در حال انجام است و در این خصوص نشست‌های با وزیر نیرو داشته‌ایم و موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

ساری با بیان اینکه باید به نظرات و پیشنهادات مردم باید احترام گذاشت، گفت: حلقه ارتباط با مردم باید حفظ شود و در تمام حالات حتی اگر مردم خشمگین باشند به صحبت‌های آن‌ها گوش داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.