اهواز؛

خدمات رسانی به گردشگران در رامهرمز

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: تأسیسات گردشگری در رامهرمز در زمینی بالغ‌بر ۴ هزار مترمربع تأسیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تبار قریب ، معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: با راه‌اندازی تأسیسات گردشگری در شهرستان رامهرمز عملاً خدمات‌رسانی به گردشگران در این شهرستان تاریخی رونق خواهد گرفت.

وی افزود: تأسیسات در این شهرستان برای راه‌اندازی دچار مشکلی شده بود که در جلسه جذب حمایت سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان که روز گذشته با حضور استاندار برگزار شد رفع مشکل شد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: مجتمع خدمات بین‌راهی اهواز-آبادان در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قریب تاکید داشت: این مجتمع به دلیل قرار گرفتن در مسیر پرتعداد گردشگران جنوب خوزستان، قرار گرفتن در مسیر کاروان‌های راهیان نور و پیاده‌روی اربعین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که اداره کل راه و شهرسازی برای احداث کندرو، مسیر ورودی و خروجی و... این مجتمع در مدت‌زمان یک ماه اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: این مجتمع دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توان به پمپ‌بنزین، پمپ گاز، پمپ گازوئیل، رستوران دوطبقه، کافی‌شاپ، واحدهای خدمات خودرویی و... اشاره کرد.

انتهاي پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.