گودرزی: موضع رسمی خود را در قبال جوسازی عربستان اعلام می کنیم

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به جوسازی عربستان در پارالمپیک گفت: به زودی موضع رسمی خود را در قبال این جوسازی اعلام می کنیم.

گودرزی: موضع رسمی خود در قبال جوسازی عربستان اعلام می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی در حاشیه مراسم رونمایی از تابلوی مجموعه فرهنگی ورزشی ناشنوایان اظهار داشت: ورزشگاه ناشنوایان به جهت تلاش‌های 30 ساله مصطفی داودی پدر شهید به نام این شهید نام گذاری شد. 

وی  افزود سال گذشته در شورای معاونین این موضوع مطرح شد که یک ورزشگاه به نام ایشان ثبت شود و در جلسه موافقت شد امروز با حضور خانواده این بزرگوار این اتفاق رخ داد. امیدوارم عزیزان و پیشکسوتان که در عرصه ورزش هستند یاد آنها همیشه گرامی شود. 

گودرزی در مورد نتایجی که کاروان پارالمپیک در ریو کسب کرده است گفت خوشبختانه پارالمپیک نشان داده که وضعیت خوبی داشته است و همیشه موفق بوده است این بار وضعیت مناسبی را دارند و دیدیم که چطور رکودهای خوبی ثبت شده و مدال‌های خوشرنگی را تا به این لحظه کسب کردند. در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم و تا این لحظه از مجموعه پارالمپیک و عملکرد آنها رضایت کاملی داریم. 

وی در مورد تغییر برند تیم ملی فوتبال تصریح کرد تصمیمات این چنینی و انتخاب برندها در سطح فدراسیون گرفته می‌شود. وزارت ورزش در چنین موضوعی دخالتی ندارد و تنها ما می‌توانیم به آنها از لحاظ فکری کمک کنیم. متاسفانه در گذشته از برندهای خوبی استفاده نمی‌شد و به نظرم تصمیم فدراسیون فوتبال عاقلانه بود و امیدوارم فدراسیون با همین برند به فعالیت خود ادامه دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ناشنوایان زیر مجموعه پارالمپیک می‌شود یا خیر گفت: طبق قوانینی که وجود دارد ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد. 

گودرزی در واکنش به جوسازی کشور عربستان درباره لباس ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک که با درج نام خلیج فارس در مسابقات حضور دارند، گفت: به زودی در این زمینه موضع گیری رسمی خواهیم کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! این جناب وزیرما هم بعداز اینکه .................. روی نام پاک خلیج فارس لباس ورزشکارهامون را پوشونده، تازه میخاد موضع رسمی اعلام کنه؟ ساعت خواب!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
این آقا و امثال این کاری برای ورزش ایران نکردن و نخواهند کرد. همش بلوفه. قدرت داشتین نمیذاشتین اسم خلیج و فارس و بپوشونن. فقط شعار شعار شعار
آخرین اخبار