ارومیه؛

برگزاری نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سمن ها در ارومیه

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای سازمان های مردم نهاد در ارومیه خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای سمن ها (سازمان های مردم نهاد) در استان که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی در محل سالن شهید نیکخواه استانداری ترتیب یافت ، گفت : این نمایشگاه استانی است و درآن از تمام تشکلهای مردم نهاد جهت شرکت در نمایشگاه دعوت شده است .

وی با اشاره به انکه سازمانهای مردم نهاد در استان و کشور عملکرد خوبی را برای افکار عمومی دارند و حوزه های اجتماعی شاهد یک تحرک جدی در این راستا است ، اظهار امیدواری کرد که با تسهیل روند ثبت این سازمانهای مردم نهاد و فراهم نمودن زمینه های فعالیت آنها شاهد رشد کمی و کیفی این سمن ها باشیم .

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه ارومیه یکی از شهرهای فعال در تشکیل سازمانهای مردم نهاد است ، گفت : در خصوص رشد کمی و کیفی سمن ها در سطح کشور در رتبه دوم و از نظر ارزشیابی در سطح کشور جزو پنج استان اول قرار داریم .

عطاپور با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه سمن ها انجام شد ، افزود : در نمایشگاه سمن های دستگاههای اجرایی ، بصورت سالانه دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند .

وی اضافه کرد : نمایشگاه دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد به منظور توانمندسازی و تقویت سمن ها و بهره مندی از توانمندی های بالقوه سازمان های مردم نهاد استان و آشنایی مردم جامعه از نحوه فعالیت ها و ظرفیت های موجود نهادهای مدنی و تبیین اهمیت مشارکت آنان در مسائل فرهنگی، اجتماعی و فعالیت های عام المنفعه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای استان برگزار می شود .

در ادامه ، هر یک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره و نمایشگاه ارائه نمودند .

گفتنی است در جشنواره سازمانهای مردم نهاد که 13 مهر ماه برگزار می شود از سمن های برتر استان تجلیل می شود .

نمایشگاه سمن ها از 13 تا 16 مهر ماه سال جاری در محل پارک جنگلی ارومیه جهت بازدید عموم دایر است .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.