اهواز؛

نوسازی تأسیسات صنعتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از نوسازی تأسیسات صنعتی این شرکت با تکنولوژی روز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: واحدهای عملیاتی و تأسیسات فراورش نفت و گاز این شرکت با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا نوسازی و تجهیز می شوند.

وی اظهار کرد: این مهم با تعریف پروژه های متعدد توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تعریف، طراحی و اجرایی شده است.

پیرامون در ارتباط با اجرای این پروژه ها بیان داشت: این پروژه ها شامل احداث کارخانه های بهره برداری و نمک زدایی، مجتمع تزریق گاز به مخزن نفتی قلعه نار به منظور صیانت از تولید، مجتمع جمع آوری گازهای همراه نفت (NGL ۱۷۰۰) در مناطقی همچون مسجدسلیمان، نفت سفید، هفتکل، قلعه نار و لب سفید می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد : برخی از این پروژه ها از جمله کارخانه های بهره برداری و  نمک زدایی هفت شهیدان و لب سفید افتتاح شده و در مدار تولید قرار دارند. همچنین برخی دیگر نیز با همت کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و استفاده از توانمندی مهندسان و سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت از پیشرفت مناسبی در اجرای عملیات ساختمانی برخوردارند و طبق برنامه زمان بندی شده به پیش می روند که با اتمام عملیات اجرایی وارد مرحله پیش تولید شده و به زودی افتتاح می شوند.

پیرامون با بیان اینکه این پروژه ها در اوج تحریم های ظالمانه و ناعادلانه علیه کشور توسط مهندسان و متخصصان توانمند مناطق نفتخیز جنوب طراحی و اجرا شدند، گفت: اجرای این پروژه ها که از حساسیت و پیچیدگی خاصی برخوردار هستند بر اثبات شایستگی و توانمندی کارشناسان ایرانی نشانه دیگری شد و مهر تأیید زد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که این شرکت بزرگترین شرکت بهره بردار در مناطق نفتخیز جنوب از نظر وسعت محسوب می شود، احداث واحدهای جدید فرآورشی علاوه بر نوسازی تأسیسات به افزایش ظرفیت تولید این شرکت نیز کمک بزرگی می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.