کرمانشاه؛

برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران

امروز مراسم آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران با حضور یکصد نفر از طلبه ها و اساتید و جمعی از مسولان در حوزه علمیه فاطمه الزهرا س اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجه الاسلام والمسلمین محمدی پور  امام جمعه  اسلام آبادغرب با تبریک  آغاز سال تحصیلی جدید  حوزه های  علمیه گفت:حوزه های علمیه  میراث گرانبهای مذهب تشیع وپرچمدار اسلام ناب در طول 14 قرن گذشته بوده اند وآفت های مذهبی را در هر عصری از دین اسلام پاک کردند.

وی با بیان اینکه  وجود مبارک امام ره که همه جوانب نظام را مد نظر داشتند افزود: حوزهای علمیه خواهران از برکات آن است و  امروز علاوه بر ایران اسلامی در خیلی از کشورهای دیگر تاسیس شده است. 

وی همچنین بیان داشت :تبلیغ دین و تبین احکام دینی از دیگر رسالت های حوزه های علمیه  است که باید با فرهنگ جذاب و نورانی اهل بیت ترویج داده شود. 

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به  تاریخ پر فراز ونشیب تشیع گفت: در طول تاریخ اسلام روحانیت درجای حق ایستاده ودر کنار مردم بوده اند  واین استقلال زمینه حق گویی را به دنبال داشته وماندگاری این جریان مرهون حقیقت آن است.

وی بیان داشت : روحانیت همیشه همراه مردم بوده وطلبه های که در این مسیر هستند راه بزرگی را انتخاب کردند و ثمره این این مسیر دینداری و اخلاق است و جامعه با داشتن روحانیت به سمت تعالی و نورانیت می رود.

در سال تحصیلی جدید150طلبه از پایه اول تا پنجم در سطح2 حوزوی درحوزه علمیه فاطمه الزهرائ اسلام آبادغرب مشغول به تحصیل هستند. 

انتهای پییام/ز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.