کرمان؛

اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس خبر داد و گفت: با حداكثر توان امنيت ترافيكي دانش آموزان را تأمين مي كنيم .

اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حميد معين زاده گفت: حضور پررنگ و هدفمند پليس و رعايت هنجارهاي ترافيکي خوشبختانه با كاهش 16 درصدي كشته شدگان حوادث رانندگي در 5 ماهه سال جاري مواجه بوده ايم .

وی والدين را به همكاري، همفكري و همدلي با مسئولان مدارس در انتخاب سرويس هاي ويژه نقل و انتقال دانش آموزان رهنمون كرد و گفت: پليس راهنمايي و رانندگي برابر وظايف ذاتي خود علاوه بر انتظام بخشي به عبور و مرور ساماندهي سرويس هاي مدارس را نيز با جديت پيگيري مي كند .

وی خاطر نشان کرد : هرساله همزمان با بازگشايي مدارس، تردد و عبور و مرور خودروها و عابران پياده به ويژه دانش آموزان در ساعات شروع به كار و تعطيلي مدارس افزايش مي يابد .

وي به نقش مهم والدين در پيشگيري از حوادث ترافيكي براي دانش آموزان در مسير منزل تا مدرسه و بالعكس اشاره و تاكيد كرد: خانواده ها براي انتخاب سرويس مدارس از مسير نهادهاي قانوني اقدام كنند .

وي در پايان تصریح کرد : رانندگاني كه قصد دارند با خودروي شخصي در سال تحصيلي پيش رو به عنوان سرويس مدارس اقدام به فعاليت كنند مطابق بند ب ماده يك آيين نامه اجرايي حمل و نقل دانش آموزان مصوب 1387 اين دسته از وسائط نقليه خودروي عمومي محسوب شده و كاربران مي بايست ضمن دارا بودن گواهينامه پايه دوم و يا يكم جهت اخذ مجوز به اداره تاكسي راني شهر مربوطه مراجعه كنند.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار