لرستان؛

پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان پلدختر اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ عبدالوند گفت: در راستای جلب و ارتقای امنیت اجتماعی و روانی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان در نقاط مختلف شهرستان پلدختر اجرا شد.

وی افزود: در این رابطه 10 نفر معتاد در نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهر پلدختر دستگیر و از آن‌ها شربت و قرص متادون، انواع مخدر شیشه، هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پلدختر بابیان اینکه معتادان دستگیرشده به مراجع قضایی معرفی و سپس تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت‌های ترسیم‌شده نیروی انتظامی است که از همراهی خوب شهروندان به‌منظور اجرای درست و موفق طرح‌های عملیاتی پلیس شهرستان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: طرح پاک‌سازی، جمع‌آوری معتادان تابلو، دستگیری سارقان و ناامن نمودن محل برای آنان در هر نقطه از شهرستان چنانچه امنیت و آرامش شهروندان را در معرض خطر قرار دهد اجرا خواهد شد.

عبدالوند گفت: از مردم شهرستان درخواست می‌شود هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر و حضور افراد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند و نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.