ارومیه؛

بازگشت سیامند رحمان به وطنش

سیامند رحمان قوی ترین مرد مسابقات پارالمپیک ریو با استقبال گرم و چند هزار نفری مردم شهرستان اشنویه، به زادگاهش بازگشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان امروز در ورزشگاه تختی اشنویه در میان دریایی از احساسات پاک مردم ورزش دوست اشنویه حاضر شد.

وی که موجی از تحسین جهانیان را با مهار وزنه 310 کیلوگرمی و شکستن چندین باره رکورد جهان و پارالمپیک را برانگیخته بود، در پاسخ به ابراز احساسات همشهریانش گفت: افتخار می کنم که به قولی که به ملت ایران برای قهرمانی در مسابقات ریو داده بودم، عمل کردم.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در مراسم استقبال از قهرمان پارالمپیک در شهرستان اشنویه گفت: این دلیر مرد اشنویه ای پرچم ایران را در جهان به اهتزاز درآورد و بار دیگر ندای غیرت مردان این سرزمین را به گوش و منظر جهانیان رساند.

در این مراسم همچنین استاندار آذربایجان غربی با اهدای یک میلیارد ریال از سیامند رحمان تجلیل کرد و پنج سکه بهار آزادی هم به پاس زحمات مادر سیامند رحمان به وی هدیه داد.

در این مراسم همچنین عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اهدای 800 میلیون ریال جایزه نقدی و عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با اهدای یکصد میلیون ریال از سیامند رحمان مدال آور طلایی پارالمپیک ریو تجلیل کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.