شهرکرد؛

یازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری برپا می شود

سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری، 4 تا 9 مهرماه سال جاری در شهرکرد برپا می شود.

یازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری برپا می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان به عنوان سیصد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی از 4 تا 9 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برپا می شود.

جواد کارگران افزود: در این رویداد بزرگ فرهنگی، 46 هزار عنوان کتاب با موضوعات دینی، ادبیات، شعر، رمان، داستان، علوم اجتماعی، فرهنگ‌نامه، هنر، معماری و کمک درسی در قالب 165 غرفه عرضه خواهد شد.

وی با بیان حضور 420 ناشر کشوری، استانی و نمایندگی‌ موسسات آموزش عالی در این نمایشگاه ادامه داد: حضور ناشران در نمایشگاه امسال نسبت به پارسال رشد 3 درصدی دارد.

کارگران با اشاره به تخفیف 30 درصدی محصولات یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان اضافه کرد: علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 و 15:30 تا 20:30 از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان کشوری، رونمایی از کتاب های چاپ شده استان در سالجاری، برپایی غرفه دفاع مقدس، دعوت از هنرمندان کشوری، برپایی ایستگاه نقاشی، شب های شعر و نقد کتاب، و معرفی و تجلیل از مفاخر استان را از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

کارگران افزود: همزمان با برپایی این نمایشگاه، 7 کتابفروشی در شهرکرد نیز کتاب های خود را با تخفیف 30 درصد به مردم ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 9:30 صبح یکشنبه 4 مهرماه با حضور علی اصغر کاراندیش معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار