بنی فاطمه مهمان امشب خندوانه/ تشکر علی مسعودی از کاربران فضای مجازی/ پاییز غم انگیز فرشاد احمدزاده

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی پروین نوشت: "آرزوی سلامتی برای منصور خان پورحیدری همه برای سلامتیش دعا می کنیم"

اینستاگردی

 حاج سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت با انتشار تصویری از خود به همراه رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش با تبریک عید غدیر خم اعلام کرد امشب مهمان برنامه خندوانه است.

وی در پست خود نوشت: "سلام سلام به همه دوستان عزیز.عید غدیر روبه همه شما تبریک عرض میکنم. امشب حدود ساعت ۱۱شب با برنامه خندوانه مهمون خونه های شماهستیم. بهترینهارو براتون آرزومندم."

اینستاگردی

مرتضی طلایی نوشت:"سلام ؛ شهادتت مبارک بهمن باغیرت ... گاهی فرقی نمی کند کجا و چگونه با دنیا وداع می کنی، مهم این است که آن گاه که بانگ رحیل برمی آید باغیرت و عزت و دلی آرام کوچ کنی. 
بهمن گلبارنژاد جانباز فدایی میهن در جبهه های دفاع مقدس و رکابزن این روزهای تیم اعزامی منا به پارالمپیک ریو از آن دست آدم هایی بود که هیچ گاه در راه افتخارآفرینی برای میهن از پای ننشست تا جاییکه حادثه تلخ از دست دادن او نیز، خود مثنوی غیرتمندانه ای رقم زد. شهد شيرين شهادت گوارای وجودت."


صفحه منتسب به دفتر محمد شریعتمداری نوشت:"سفر محمد شريعتمدارى معاون اجرایی رییس جمهور به استان گلستان

معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه سفر به استان های مختلف و بمنظور بررسی مسائل ومشكلات مهم استان گلستان در روند توسعه استان در سال چهارم فعاليت دولت تدبير و اميد و ديدار با نمايندگان گروههاي مرجع استان گلستان فعالان سياسى و احزاب و گروهها ، روحانيون ، شوراهاي اسلامي روستاها ، اصحاب فرهنگ و رسانه ، زنان ، خانواده هاى ايثارگران ، اقوام و مذاهب ، فعالان اقتصادي اتاقهاي بازرگاني و اصناف استان گلستان و بررسى و ارزيابى روند پیشرفت مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به گرگان و دشت سفر نموده است

معاون اجرايي رييس جمهور را در اين سفر نمايندگاني از همه دستگاههاي اجرايي ذيربط و معاون امور زنان وخانواده رئيس جمهور ، رئيس مركز اسناد و كتابخانه ملى جمهوري اسلامى ، معاون توسعه روستايي ومناطق محروم كشور ، مشاوررييس جمهور در امور روحانيت ، مشاور معاون اجرايي رييس جمهور ودبيركل هلال احمر جمهوري اسلامى، مشاور معاون اجرايي رييس جمهور و دبير ستاد تنظيم بازار معاون عمراني وزير كشور ، معاون اقتصادي سازمان گردشگرى و ميراث فرهنگى ، مشاور رييس سازمان برنامه همراهى مىكنند . شرکت در جلسه شورای اداری و بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهوری، دیدار با فعالان سیاسی، اقتصادی، عشایر و روستاییان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان، بازدید پروژه ها، بازدید پروژه آشوراده از جمله برنامه های ایشان در سفر به استان گلستان است."

اینستاگردی

محمد رضا عارف نوشت:"مشخص شدن راهبرد توسعه صنعتی کشور از سوی دولت الزامى است. متاسفانه با موانع رشد صنعت برخورد جدی نکردیم و به همین دلیل رکود نگران کننده‌ای در بخشهای مختلف بویژه در صنعت حاکم است.
متاسفانه به مشکلات کشور نگاه جامعی وجود ندارد و تصمیمات مقطعی گرفته می‌شود، مهم‌ترین مانع در برابر توسعه صنعت در کشور برخی قوانین دست و پاگیر است. جاى تاسف است كه تولید در کشور ما قابل رقابت با کشورهای جهان نیست و با وضعیت فعلی حاکم بر صنعت کشور خود اتکا بودن با مشکل رو به رو می‌شود.
علت رکود در کشور ریشه یابی نمی‌شود، یکی از رسالت های مهم مجلس دهم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی مربوط به #معیشت مردم و اقتصاد دانایی محور است.
نرخ پایین بهره وری، هزینه های بالا و مشکلات سخت افزاری را از موانع رشد تولید در کشور مى دانم و با این وضعیت بهره وری؛ تحقق اشتغال، خوداتکایی اقتصادی و رقابت با محصولات خارجی امکان پذیر نیست.
نگاه به گذشته باعث استفاده از تجارب مثبت و منفی می شود، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر و با در نظر گرفتن سیاست های اصل ٤٤ و توجه به بخش خصوصی می توانند قوانینی تدوین کنند تا منجر به اشتغال پایدار و پاسخگویی به نیاز مردم باشد.
باید تلاش شود ایرادهای قانونی در بررسی برنامه های ششم رفع شده و با کوتاه نویسی و مختصرنویسی مقررات، موانع را از پیش روی صنعتگران برداریم.
--
شهرك صنعتى شمس آباد
يكشنبه، ٢٨ شهريورم

اینستاگردی

فرشاد احمدزاده صفحه اینستاگرام خود را با تصویر زیر به روز کرد.

اینستاگردی

علی مسعودی نوشت:"سلام و عرض ادب خدمت دوستان جان
وظيفم بود خيلي زودتر از اينها از لطف بيكران شما تشكر كنم اما متاسفانه موقعيتش رو نداشتم.
همه ي شما به من ثابت كرديد كه اين فضا مجازي نيست و ميشه با كمك همديگه كارهاي بزرگي رو انجام بديم.
دست تك تك شما بزرگوارايي كه پست گذاشتيد ، كامنت گذاشتيد، دعا كرديد ، تماس گرفتيد و پيگير حال ننه بوديد و مي بوسم.
از بزرگواراني كه كار و زندگيشون و رها كردن و براي اهداء پلاكت تشريف آوردن نهايت سپاس و دارم.
همچنين بابت كمپيني كه تشكيل شد از تمام دوستان بزرگوارم :
داريوش فرضيايي عزيز
ابراهيم شفيعي عزيز 
امير مهدي ژوله عزيز
بهنوش بختياري عزيز
داريوش سليمي عزيز
علي كاظمي عزيز
نعيمه نظام دوست عزيز
امير سهيلي عزيز
بهشاد مختاري عزيز
فرهاد خياط عزيز
پرستو صالحي عزيز
مجيد صالحي عزيز
امير محمد متقيان عزيز
آرش ميراحمدي عزيز
عباس جمشيدي فر عزيز
مجيد ياسر عزيز
سيد علي صالحي عزيز
و عزيزاني كه اسمشون از قلم افتاد تشكر و قدرداني ميكنم.وتشكر ويژه از دوست و برادر خوبم دكتر سينا عليزاده بابت زحمات زيادي كه تا اين لحظه كشيدن"

اینستاگردی


فریبا نادری نوشت:"ميدونم كه با هيچ لوح و با هيچ كلامي نميشه از شما زحمتكشان تقدير كرد.فقط ميتونم بگم كه خدا قوت و الهي سلامتي هميشه همراهتون باشه. پاكبانِ زحمت‌کشِ مازندارنی مقام سوم مسابقات کاراته را به دست آورد
در رقابت های قهرمانی كاراته کشور اين شيرمرد مازندرانی مقام سوم قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد."

اینستاگردی

احسان روزبهانی نوشت: "سفرت بخیر اما ... سفرت بخیر اما تو دوستی خدا را ...
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی ... به شکوفه ها ،به باران ...برسان سلام ما را ...برسان سلام ما را ...برسان سلام ما را تسليت"
اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
با سلام
باتوجه به اينكه بنده يك پرسپوليسي دو آتشه هستم ولي براي آقاي پورحيدري آرزوي سلامتي دارم اين عزيزان پيشكسوت آبرو و افتخار فوتبال ما هستند با آرزوي سلامتي براي همه عزيزان پيشكسوت
آخرین اخبار