اردبیل؛

تصرف 11 هکتار از اراضی ملی در اندبیل خلخال

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تصاحب ۱۱ هکتار از اراضی ملی تفرجگاه اندبیل به بهانه اجرای طرح گردشگری توسط یک فرد منفعت‌طلب انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بشیر خالقی در همایش دهیاران بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل افرادی منفعت‌طلب سعی در تصاحب اراضی ملی دارند و می‌خواهند با انجام این کار منافع شخصی به دست آورند و هیچ گونه اهمیتی به رشد و توسعه منطقه ندارند که متاسفانه مسئولان اجرایی به دلیل ناآگاهی نتوانسته‌اند تاکنون اقدامات مناسبی انجام دهند که این امر سبب به وجود آمدن مشکلاتی در استان شده است.

وی افزود: با گزارشات آماری به دست آمده یک مورد تصاحب 11 هکتاری از اراضی ملی تفرجگاه اندبیل به بهانه اجرای طرح گردشگری به دست ما رسیده است که گواه از سوء استفاده چنین افرادی در سطح استان است که هم‌اکنون با پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده این موضوع روشن شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: این فرد با اهداف پلید و شوم خود و با سوء استفاده از دستگاه‌های اجرایی 11 هکتار از اراضی منطقه را با بهانه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری برای گردشگری به نام خود ثبت کرده است که این کار واقعا سوء استفاده از اراضی ملی است و کاری به جز حرام محسوب نمی‌شود.

خالقی تصریح کرد: مراقبت از اراضی ملی وظایف مسئولان اجرایی است که بایستی از واگذاری سرمایه‌گذاری به هر شخصی جلوگیری کنند تا این چنان مشکلات بزرگی به وجود نیاید و این مورد لازم به ذکر است که بعد از گذشت 5 سال تاکنون هیچ اقداماتی برای اجرای طرح در این منطقه توسط این فرد انجام نشده است.

وی اظهار کرد: مسئولان اجرایی بایستی واقعیت موضوع را به گوش اذهان عمومی برسانند و با روشن کردن حقایق و واقعیت‌ها مردم را آگاه کرده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گیرند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تصرف ، اراضی ، ملی ، اندبیل ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.