لرستان؛

برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی طلاق توسط تبلیغات اسلامی لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی «آسیب شناسی طلاق» توسط این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام غلامی گفت: در دبیرخانه پیگیری شعار سال ضمن جمع آوری همه فعالیت های ادارات و نهادها جلسات ماهیانه ای برگزار شده و ارزیابی کلی شعار سال در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ملاک اصلی سازمان تبلیغات را در پیگیری شعار سال توجه به مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری توسط دستگاه ها دانست و افزود: از جمله دغدغه های رهبر انقلاب موضوع طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی بوده است، همچنین حاشیه نشینی، بیکاری، اعتیاد از دیگر دغدغه های ایشان به عنوان آسیب های اجتماعی جدی هستند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه برای ایجاد هر کار اقتصادی باید پیوست آسیب شناسی اجتماعی آن نیز لحاظ شود گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان کارگاه های مختلفی در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی برگزار کرده است به عنوان مثال چهار کارگاه در حوزه مواد مخدر و با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار کرده است.

حجت الاسلام غلامی به افزایش نرخ طلاق در لرستان اشاره کرد و افزود: نسبت ازدواج به طلاق در استان کاهش یافته و این یک آسیب برای مردمی با تعصب عشایری در لرستان است لذا اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان طی امسال در شهرستان های استان کارگاه هایی تحت عنوان آسیب شناسی طلاق برگزار کرده که در این کارگاه ها ضعف های شکل گیری ازدواج، علل افزایش طلاق بررسی و مطرح شد.

وی گفت: یکی از برنامه های ویژه شبکه تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان توجه جدی به موضوع ازدواج و طلاق است که در این راستا برای تشویق و ترغیب فرهنگ ازدواج آسان و کم کردن تشریفات ازدواج توسط خانواده ها کارگاه های مختلفی برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.