بهزادی: امیدوارم لیلارجبی در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی حاضر شود

نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: امیدوارم از تصمیم خود برای خداحافظی صرف نظر کند و با قدرت در مرحله نهایی لیگ حاضر شود.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مرحله پایانی لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور اظهار کرد: تاکنون سه مرحله از این رقابت ها برگزار شده و هفته آینده هم مرحله نهایی لیگ دو و میدانی با معرفی تیم ها و نفرات برتر انجام می شود.

وی درمورد اعزام نشدن بانوان دوومیدانی کشورمان به بازی های ساحلی ویتنام، گفت: این موضوع از حیطه وظایف ما خارج است. طبق دستورالعمل کمیته ملی المپیک مبنی بر شرکت نکردن بانوان کشورمان در بازی های ساحلی، فدراسیون دوومیدانی هم تصمیم گرفت از اعزام بانوان ملی پوش به این رقابت ها خودداری کند.

بهزادی درباره بحث خداحافظی لیلا رجبی از دوومیدانی، بیان کرد: رجبی تنها در یک مرحله از لیگ دوومیدانی شرکت کرده است. با توجه به افتخاراتی که وی در سال های اخیر برای ورزش مادر کشورمان کسب کرده، امیدوارم از تصمیم خود برای خداحافظی صرف نظر کند و با قدرت در مرحله نهایی لیگ حاضر شود.

وی درمورد جذب مربی برای مریم طوسی و سپیده توکلی، تصریح کرد: استخدام مربی واجد شرایط برای طوسی و توکلی مستلزم تائیدیه کمیته فنی است. این امر در نشست آتی کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی بررسی و پس از آن در این مورد تصمیم نهایی گرفته می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی درخصوص استعدادیابی این فدراسیون، اظهار کرد: فدراسیون کارهای خوبی در راستای استعدادیابی انجام داده و امیدوارم با اقدامات انجام شده در سطح پایه، بار دیگر شاهد حضور امثال رجبی ها و طوسی ها در دوومیدانی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار