بهزادی: هنوز جایگزین مناسبی برای رجبی نداریم

نایب رییس فدراسیون دوو میدانی گفت: تاکنون نتوانسته ایم جانشین مناسبی برای لیلا رجبی انتخاب کنیم اما فدرسیون سعی دارد نظر وی را تغییر دهد.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت تیم ملی دو و میدانی در بخش بانوان بیان کرد: خوشبختانه ورزشکاران اردوی خوبی را در کیش سپری کردند،خانم ها فصیحی و توکلی از برگزاری اردوی تیم ملی در کیش رضایت داشتند.

وی ادامه داد: سپیده توکلی زیر نظر پدیده بلوری نژاد که قهرمان پنجگانه کشور بودند تمریناتش را پیگیری می کند و فرزانه فصیحی همراه  مربی اختصاصی اش در این اردو حضور داشتند و باید اذعان کنم که این مربی برای فرزانه فصیحی زحمات زیادی را کشیده است .

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد غیبت مریم طوسی در اردوی تیم ملی دوومیدانی کیش گفت: طوسی مربی خارجی برای خودش در نظر گرفته است و تصمیمش را به مسئولان فدراسیون انتقال داد و ما خواستار  طوسی در اردوی کیش بودیم اما اعلام کرد که تمایل دارد تمریناتش را زیر نظر مربی اش پی گیری کند.

بهزادی درباره سایر ورزشکاران دعوت نشده به اردوی تیم ملی گفت: این ورزشکاران دعوت نشده اردویی را برای حضور در مسابقات نوجوانان آسیا سپری کرده اند و قرار است به زودی اردوی دوم آنها آغاز شود و فدراسیون با برگزاری نشستی سعی دارد نفرات جدید را معرفی کند.

وی با اشاره به این که بانوان شانسی برای مسابقات قهرمانی دارند یا خیر تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون در رده های سنی نوجوانان و نونهالان پس از برگزاری مسابقات متعدد داخلی نفرات خوبی براساس رکوردهایشان شناسایی و 6 ورزشکار را می توان جزء افتخار آفرینان مسابقات نوجوانان آسیا قلمداد کرد.

وی در باره استعداد یابی بانوان در رده های سنی نوجوانان و نونهالان عنوان کرد: خوشبختانه در استان ها رکورد گیری از ورزشکاران انجام شده است و به زودی قرار است مرحله نهایی مسابقات برترین های نونهالان و نوجوانان را درتهران برگزار کنیم .

بهزادی در پایان بااشاره به این که هنوز جایگزینی برای لیلا رجبی پیدا نشده است خاطر نشان کرد: تاکنون نتوانسته ایم جانشین مناسبی برای لیلا رجبی انتخاب کنیم اما فدرسیون سعی دارد  نظر وی را تغییر دهد.

انتهای پیام/  




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار