بهزادی:اعتراض ورزشکاران خارجی به دلیل بی اطلاعی آنان بود

نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت:اعتراض ورزشکاران خارجی به دلیل بی اطلاعی آنان از ضوابط مسابقات بود.

پریسا بهزادی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد معترض بودن برخی ورزشکاران خارجی به برگزار نشدن مسابقه دوی 42 کیلومتر پارس بیان کرد:اصلا بحث دوی 42 کیلومتر مطرح نبوده، چرا که ما از چند ماه پیش در سایت فدراسیون به ورزشکاران داخلی و خارجی اعلام کرده بودیم که قصد ما برگزاری دوی 10 کیلومتر است.
 
وی افزود: حتی روز گذشته در حین برگزاری رقابت ها به ورزشکاران خارجی اعلام کردم،به دلیل این که مجوزی برای برگزاری دوهای 42 و 21 کیلومتر از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده ما نمی توانیم این 2 رویداد را برگزار کنیم.خوشبختانه ورزشکارانی که صبح روز گذشته معترض بودند و اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر نیستند مسابقه بدهند بدون هیچ مشکلی در مسابقه دوی پارس شرکت کردند.
 
بهزادی در ادامه تصریح کرد: برخی از ورزشکاران خارجی در پایان مسابقه از من خواستند در سال های آینده مسابقات دوی 42 و 21 کیلومتر هم برگزار کنم که در جواب آن ها اعلام کردم به طور قطع و یقین در سال های بعدی این موضوع عملی خواهد شد.
 
نائب رئیس فدراسیون در مورد خلوتی رقابت های دو و میدانی پارس در بخش بانوان گفت:این مسابقه به اسم دوی پارس برگزار شد،اینجا ایران است و با توجه به اینکه یک کشور اسلامی هستیم موظف هستیم رقابت های مان را بی سر و صدا برگزار کنیم و خوشبختانه بدون حاشیه خاصی هم موفق شدیم این رقابت ها را به پایان برسانیم.
 
وی تاکید کرد:در سال های آینده انشاالله بتوانیم دوهای 21 و 42 کیلومتر را با حضور بی شمار ورزشکاران خارجی به برگزار کنیم.
 
بهزادی درباره کیفیت رقابت های دیروز در بخش بانوان اذعان کرد:چون برای اولین بار بود که چنین رقابت هایی را در بخش بانوان برگزار می کردیم سطح مسابقات رضایت بخش بود.در این رقابت ها بیش از 204 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور داشتند،البته به دلیل این که مسابقه دوی 42 کیلومتر برگزار نشد برخی از دوندگان خارجی پیش از شروع مسابقه صلاح دیدند از حضور در این رقابت انصراف دهند.
 
نائب رئیس فدراسیون در پایان اظهار کرد:شاید از لحاظ کمی و کیفی نواقصی وجود داشته باشد و تا آن جا که از دست مان بر آمد فضای خوبی را برای تمام دوندگان فراهم کردیم.انشاالله در دوره های بعدی قطعا زمان های طولانی تری را برای این رقابت ها اعمال خواهیم کرد و برگزاری چنین رقابتی در کشور ما می تواند آینده خوبی را برای دو و میدانی کشورمان رقم بزند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار