مسئول برگزاری مسابقات دوی پارس گفت: بی نظمی در مسابقه وجودندارد و مشکلی وجود نداشته است و به کار بردن برخی از کلمات اشتباه است!

فتحی : بی نظمی در مسابقات وجود ندارد ! / مسیر مسابقه به دلایل فنی تغییر کردبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،عباس فتحی مسئول مسابقات دوی بین المللی پارس در جمع خبرنگاران و در خصوص مسیر برگزاری این رقابت ها بیان کرد : مسابقه را از درب غرب ورزشگاه آزادی آغاز کردیم و از جاده مخصوص به سمت میدان آزادی می رویم و دوباره همین مسیر را باز می گردیم . 

وی در خصوص علت تغییر مسیر عنوان کرد: این مسئله فنی است زیرا مسیر این مسابقه 42 کیلومتر است و ما با توجه به محدودیت هایی که در مسیر بزرگراه داشتیم باید مسابقات را به گونه ای طراحی می کردیمکه مانند قطعات پازل همه چیز با هم جور باشد.

وی در خصوص برخی بی نظمی ها در شماره ها  بیان داشت:  این گونه نیست ما تیم های داوری مختلفی داریم که رقابت ها را در حال رصد کردن هستند به گونه ای که مشخص است هر نفر چه کاری انجام می دهد.

فتحی درباره مشاهده شدن تعدادی از خانم ها در جمع افرادی که در حال دویدن هستند گفت: چنین چیزی صحت ندارد ومن تاکنون چیزی ندیدم ! 


مسئول برگزاری مسابقات در ادامه و در پاسخ به سوالی در باره بی نظمی های موجود عنوان کرد : به کار بردن این کلمات درباره این مسابقه اشتباه است.اگر منظور شما بی نظمی سیستماتیک است باید بگویم چنین چیزی وجود ندارد.  

وی افزود : معتقدم کمی خطا وجود دارد که البته در سال اینده قطعا این شرایط هم بهتر می شود. 

مسئول برگزاری مسابقات دوی بین المللی پارس در پایان ودر پاسخ بهاین سوال که چرا خط پایان بی نظم است و بسیاری از ورزشکاران با وزیر سلفی می گیرند گفت : مسیر آغاز و خط پایان مشکلی ندارد و خلوت است در ضمن باید بگویم که به هر حال ورزشکاران علاقه دارند با وزیر سلفی بگیرند و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد. 


انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار