از آرزوهای 18 سالگی نصرالله رادش تا شعرخوانی صابر خراسانی در عیدانه «شیدایی»

آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» با حضور نصرالله رادش و صابر خراسانی، همزمان با شب عید سعید غدیر خم از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت شیدایی، سه‌شنبه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

در بخش نخست، حجت‌الاسلام صادقی کارشناس مذهبی برنامه و صابر خراسانی، شاعر آیینی کشورمان حضور داشتند.

با توجه به زمان شروع شیدایی که حوالی ساعت 24 و آیتم «ساعت صفر عاشقی» بود، صابر خراسانی به قرائت یکی از آخرین سروده‌هایش در مورد امام هشتم پرداخت.

دست‌هایم خالی از پیش است، سوغاتی بده
من فقیرم، تکه نانی بهر خیراتی بده
از کنار تو گدا با دست خالی رد نشد
نیست عاقل هر کسی دیوانه مشهد نشد
از دم گرمت مسیحا صاحب دم می‌شود
بی تو باشم حضرت خورشید، سردم می‌شود
نان برای خوردن و بردن فراهم می‌شود
من زیادیم فقط؟ از سفره‌ات کم می‌شود؟

بعد از عرض سلام و ارادت به امام رضا(ع) در این آیتم، باز هم نوبت به گفتگوی عبدالله روا مجری شیدایی با حجت‌الاسلام صادقی رسید، موضوع این گفت‌وگو ولایت‌پذیری بود.

صابر خراسانی هم ابیاتی دیگر از سروده‌هایش را قرائت کرد و سپس مهمانان بعدی یعنی نصرالله رادش و کسری کاویانی به این جمع اضافه شدند.

کاویانی که از خوانندگان محبوب نسل جوان است قطعه «هوای عید» را اجرا کرد و سپس عبدالله روا به گفت‌وگو با رادش نشست.

این بازیگر مشهور تلویزیون با بیان اینکه تاکنون نقش‌های متفاوتی را در فیلم‌ها و سریال‌ها ایفا کرده است اظهار کرد: کار طنز ویژگی‌های خاص خودش را دارد و به همین نسبت، سختی‌هایی هم دارد.

وی افزود: اگر دوباره به سن 18 سالگی برگردم کمتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده، عمرم را به بطالت می‌گذارنم، سعی می‌کنم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشم و به بهترین نحو از عمرم استفاده کنم.

رادش با اشاره به گذر عمر و توجه تدریجی انسان به فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرند گفت: معمولا انسان‌ها در جوانی، عمرشان را در وهم می‌گذرانند به همین دلیل اگر با همین تجربه به سن 18 سالگی برگردم، سعی می‌کنم از اوهام خارج شوم زیرا عقیده دارم زندگی فقط گذراندن وقت نیست.

در بخش بعدی این برنامه، شاهد اجرای یوسف کرمی، هنرمند صداپیشه کشورمان بودیم؛ همچنین در پایان، قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی سمند به عنوان جایزه نهایی شیدایی صورت گرفت.

«شیدایی» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد نبهان، طی دهه ولایت هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از این شبکه پخش شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار