سمنان;

رزمایش الی بیت المقدس 5 در سمنان برگزار می شود

رزمایش بزرگ الی‌بیت‌المقدس5 با حضور بیش از 10 هزار بسیجی استان سمنان در آخرین روزهای هفته دفاع‌مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استنان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ اسحاق هراسانیان جانشین فرماندهی سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت : این رزمایش بزرگ که روزهای 7 تا 9 مهرماه اجرایی خواهد شد به استعداد 36 گردان در اردوگاه قدس و منطقه عمومی سمنان برگزار می‌شود.

سرهنگ اسحاق هراسانیان از سازماندهی سه تیپ بزرگ که دربرگیرنده 36 گردان است برای برپایی این رزمایش خبر داد و تصریح کرد: تیپ نخست دربرگیرنده سه گردان از میامی و 6 گردان از بسیجیان غیور شهرستان شاهرود است.

وی ادامه داد: تیپ دوم نیز دربرگیرنده 9 گردان شامل پنج گردان از دامغان، دو گردان از گرمسار و دو گردان از شهرستان آرادان است و همچنین تیپ سوم نیز شامل گردان‌های مختلفی از سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه و دو گردان کوثر، گردان امنیتی امام‌علی(ع)، سه گردان پشتیبانی یگان، گردان ادارات و گردان جنگ نوین است.

وی از حضور بیش از 10 هزار نفر در این رزمایش خبر داد و با اشاره به ضرورت برپایی این رزمایش‌ها خاطرنشان کرد: ما به این اقتدار و نمایش اقتدار نیاز داریم.

سرهنگ هراسانیان از حضور چندین میهمان ارشد کشوری و لشگری در این رزمایش خبر داد و گفت: علاوه بر این مسئولان ارشد اجرایی استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی از میهمانان این رزمایش بزرگ هستند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.