مشکل ازدواج جوانان با وام 10 میلیون تومانی حل نمی شود

یک کارشناس اقتصادی گفت:وضعیت کنونی ازدواج زوجین کشور به عوامل متعددی بستگی دارد و اکتفا به مبحث تامین مالی به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند.

مشکل ازدواج جوانان با وام 10 میلیون تومانی حل نمی شودحسین وکیلی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،، در خصوص اعطای وام ازدواج 10 میلیون تومانی به زوج های جوان گفت: وضعیت کنونی ازدواج زوجین کشور به عوامل متعددی بستگی دارد و اکتفا به مبحث تامین مالی به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند.

وی  افزود: مبلغ این وام برای اشخاصی که به لحاظ مالی جزء قشر کم درآمد جامعه محسوب می شوند به دلیل اینکه آنها درصدد تهیه کالاهای اولیه یک زندگی عاری از تجملات است کافی بوده، اما در صورت نگاه تجملاتی به شروع زندگی این وام جوابگو نیست.
 
وکیلی در خصوص موضع گیری بانک ها در پرداخت این وام به زوج های جوان، گفت: این موضوع  از سوی بانک ها به عنوان یک اولویت نگاه نمی شود چراکه اعطای اینگونه وام ها با سوددهی اندک و مدت بازپرداخت طولانی همراه است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
آقا ، فرض کنید وام هم دریافت کردند ، یه آدم بیکار چجوری میخواد وام رو پس بده ؟ با این همه گرونی چجوری میشه زندگی کرد ؟ باید به فکر ایجاد اشتغال و ثبات اقتصادی بود و هزینه زندگی رو برای همه ی مردم کم کنند.
آخرین اخبار