سمنان;

برگزاری جشن شکوفه ها برای بیش از 10هزار دانش اموز کلاس اولی

همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها در مدارس استان سمنان برای استقبال از 11 هزار دانش آموز کلاس اولی به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری حدود 60 هزار دانش آموز ابتدایی در 416 مدرسه ثبت نام کردند، اظهارداشت: این تعداد دانش آموز در 2 هزار  و472کلاس درس مشغول به تحصیل می شوند.
وی تصریح کرد: جشن شکوفه ها روزی به یادماندنی در زندگی دانش آموزان است که در شکل گیری بعد علمی و فرهنگی زندگی آنها بسیار تاثیرگذار است.
وی به فعالیت بیش از 9 هزار معلم معلم در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود:از این تعداد معلم حدود 2 هزار و635  در مقطع تحصیلی دوره ابتدایی به تدریس مشغول می شوند.
محمدرضا جهان خاطرنشان کرد: یک‌هزار مدرسه این استان با بیش از 9 هزار معلم و کادر آموزشی خود را برای استقبال از بهار علم و دانش آماده کردند.
وی درادامه با اشاره به اینکه زنگ مهرومقاومت در سوم مهرماه در یکی از هنرستان های سمنان برگزار می شودافزود: 5 هزار  و 800 کلاس درس در سطح استان سمنان برای شروع سال تحصیلی آماده استقبال از 120 هزار دانش آموزاستان در یک هزار مدرسه در اقصی نقاط استان سمنان  می باشد.
مدیر کل آموزش وپرورش استان سمنان اظهار کرد:تمام مدارس، کلاس های درس و امکانات سخت افزاری مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان سمنان برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.