یاسوج؛

مبارزه علیه دشمن در خارج از مرزهاست

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در خارج از مرزها جلوی دشمنان ایستادگی نکنیم باید در داخل کشور با آن‌ها مبارزه کنیم.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یدالله بوعلی  در آیین رژه دفاع مقدس که در میدان عدل شهر یاسوج و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمع کثیری از مردم برگزار شد اظهار کرد: امروز آن چه بعد از هشت سال دفاع مقدس می‌توانیم به آن اقرار کنیم این بود که بر اساس آن چه قرآن وعده داده بود باور داشتیم و در میدان عمل حاضر شدیم

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دفاع مقدس مبتنی بر آن چه خداوند در قرآن فرموده و آن چه از لسان پیامبر و امامان بیان شده بود، است و ارزش هشت سال دفاع مقدس همین است.

فرمانده ارشد نظامی استان گفت: وقتی امام راحل فرمودند ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم بر همین اساس است که دست خداوند بالاتر از هر چیزی است.

وی گفت: پیروزی ما در جنگ مدیون عنایت و توجه خداوند و توان و نیت رزمندگان ولایتمدار ما در جنگ هشت ساله است.

بوعلی تصریح کرد: امام فرمودند جنگ ریشه‌های انقلاب ما را محکم کرد و در جنگ هشت ساله حس برادری در نهاد یک به یک مردم وجود داشت.

فرمانده سپاه با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا افزود: مقام معظم رهبری گفتند ملت ما امیدوارانه در برابر دشمنان ایستاده است و اگر پای این بیفتد تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

وی عنوان کرد: لازمه رفع تهدیدهای نظامی اقتدار نیروهای نظامی است و همین اقتدار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی به مبارزه علیه دشمن در خارج از مرزها اشاره کرد و گفت: اگر در خارج از مرزها جلوی دشمنان ایستادگی نکنیم باید در داخل کشور با آن‌ها مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه فتح گفت: امروز شاهد اقتدار و اعلام آمادگی نیروهای مسلح هستیم و همین ما را از سایرین متمایز می‌کند.

بوعلی تصریح کرد: بسیجیان و نیروهای مسلح استان که در طول هشت سال دفاع مقدس و در تمام زمینه‌ها که به حضورشان احتیاج بود پیشقدم بودند آمادگی خود را تا سرحد جان و تا آخرین قطره اعلام می‌کنند که از حریم اسلام در هر نقطه جهان دفاع کنند. 

وی در ادامه گفت: زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی داشتن نیروهای نظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در این آیین اظهار داشت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی کشور به عنوان سربازان ولایت در اوج اقتدار هستند و با تمامی وجود در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند.

وی گفت: نتیجه ایستادگی، استقامت و دلاوری های سربازان ولایت در دوران هشت سال دفاع مقدس آن است که هم اینک جهان کفر در برابر نظام و انقلاب زانو زده و اظهار عجز می کنند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام و انقلاب افزایش یافته و هدف اصلی آن نیز انحراف نسل جوان کشور است که باید برای مقابله با این توطئه شوم بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی عنوان کرد: تا زمانی که حلقه اتحاد بین ملت ایران و ولی فقیه وجود دارد، نیروهای نظامی کشور نیز مقتدرتر در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

وی گفت: امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و تمامی پبشرفتها نیز در سایه این 2 عنصر حاصل می شود. 

حجت الاسلام مزارعی اظهار داشت: میزان، ملاک و معیار ولایتمداری داشتن تعلق خاطر به ولی فقیه است. 

وی افزود: ضرورت ولایتمداری در شرایط کنونی و با توجه به افزایش تهدیدها و تحریم های دشمنان واجب است. 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه قشرهای جامعه موظفند حرمت خون شهدا را نگهداشته و مسئولان اجرایی باید با خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مردم دین خود را نیز به شهیدان ادا کنند.

حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: ولایت فقیه محور بقای کشور، اقتدار نظام و انقلاب و عامل ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.