شیراز؛

زندان پايان خط سارقان خودرو

اعضای باند سارق خودرو در شيراز با كشف 8 فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيروس حيدری فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در پی سرقت چند دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ ، پارس و زانتیا در شمال غرب شهرستان شیراز،‌شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی يكی از سارقان به نام "ع – ح"  شناسايی و مشخص شد وی كه از سارقان حرفه ای خودرو است در سال ۱۳۹۱ دستگیر و راهی زندان شده و پس از آزادی از زندان، مجددا فعالیت مجرمانه خود را آغاز كرده است.
رئيس پليس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با تلاش ماموران محل سکونت و اختفاء اين سارق سابقه دار شناسايی و پس از دو ماه اقدام اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت وی نزدیکی محل سکونتش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ حيدری بيان كرد: در بازرسی از منزل اين سارق يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مسروقه و مقادیری قطعات خودرو و تعداد زیادی قولنامه خرید و فروش خودروهای تصادفی کشف شد.
وی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقيقات به سرقت ۸ دستگاه خودرو با همدستی شخصی به نام "ه – غ" اقرار كرد كه بلافاصله همدست ۳۱ ساله وی نيز دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به مشارکت در سرقت خودروها در شهرستان شیراز اقرار كرد.
رئيس پليس آگاهی استان فارس با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت،‌ گفت: در اين رابطه ۱۰ نفر از مرتبطین و خریداران اموال مسروقه نيز شناسايی، دستگیر و با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار