شیراز؛

اجرایی شدن سه‌ شنبه بدون خودرو در شیراز

همایش دوچرخه‌ سواری همزمان با روز جهانی بدون خودرو و گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد بهمن گلبارنژاد امروز در شیراز برگزار شد.

اجرایی شدن سه‌ شنبه بدون خودرو در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک ‌فطرت رئیس هیئت ورزش ‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه این طرح با محوریت هیئت ورزش ‌های همگانی و همراهی و هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و همچنین پلیس راهور عملیاتی می ‌شود گفت: براساس این طرح از شهروندان شیرازی درخواست می‌شود در این روز در حد امکان خودرو های خود را بیرون نیاورده و با وسلیقه نقلیه عمومی و یا دوچرخه عبور و مرور کنند.
پاک فطرت خاطرنشان کرد:اجرای سه‌شنبه‌ های بدون خودرو در شیراز نیازمند همکاری ‌های بین بخشی سازمان ‌ها و عزم و اراده جدی مسئولان در این کار و باید با یک تعامل سازنده این طرح را اجرا کرد تا الگوی شهرهای دیگر باشد.
پاک ‌فطرت از مسئولان شهری و اداره ‌ها درخواست کرد تا هرکدام به سهم خود در این طرح مشارکت داشته و به کارکنان خود توصیه کنند روزهای سه‌شنبه را با دوچرخه به محل کار آمده و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا موضوع سه‌شنبه‌ های بدون خودرو کم کم در شیراز نهادینه شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار