نوآوری شرکت فناور ایرانی در طراحی واحدهای گندله‌سازی فولاد

مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: طراحی واحدهای گندله‌سازی فولاد و احیای مستقیم بوسیله یک شرکت دانش‌بنیان در کشور انجام شد.

هومن حقیقی مدیر عامل یک شرکت فناور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توانمندی فنی متخصصان این شرکت در تامین نیازهای صنعت فولاد کشور اظهار داشت: این شرکت فناور با کسب دانش فنی و مهندسی واحدهای احيا مستقيم، گندله‌سازی و فولادسازی و همچنين واحدهای جداسازی اجزای هوا را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: طراحی و ساخت واحدهای تولید اکسیژن شامل فرآیند، تجهیزات و همچنین سیستم های غبارگیر و تصفیه دود واحدهای فولادسازی بوسیله این شرکت انجام و این واحد در حوزه سیستم بازیاب حرارتی واحدهای احیا مستقیم و طراحی فرآیند واحدهای گندله‌سازی نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

حقیقی یادآور شد: طراحی سیستم مدیریت اطلاعات تولید واحدهای فولادسازی و سیستم واحدهای احیا مستقیم را از دیگر تولیدات این شرکت بوده که در این میان طراحی و ساخت شبیه‌ساز دینامیکی کوره قوس الکتریکی واحدهای فولادسازی از دیگر دستاوردهای این شرکت محسوب می شود.

مدیر عامل این شرکت فناور عنوان کرد: از پروژه‌های گندله‌سازی و کنسانتره پایان یافته این شرکت می‌توان به طراحی، مدل‌سازی سه‌بعدی گندله‌سازی گلگهر سیرجان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مهندسی پایه، تولید مدارک بالانس انرژی و جرم پروژه مگا مدول و طراحی سیستم لوله‌کشی و صنایع فولاد خوزستان و هرمزگان از پروژه‌های احیا مستقیم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار