سخنرانی فرمانده لشکر 27رسول اکرم در دانشگاه علم و صنعت

فرمانده لشکر 27رسول اکرم به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت سخنرانی می‌کند.

افشین شریعت مهیمنی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ویژه‌برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مراسمی در این دانشگاه با حضور استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه در کنار مزار شهدا با سخنرانی سردار اسدالهی فرمانده لشکر 27 رسول اکرم(ص) برگزارمی‌شود.

وی بیان کرد: برای کارمندان دانشگاه علم و صنعت برنامه‌هایی از جمله مسابقات تشریحی در حوزه ایثار وشهادت وبرگزاری برنامه‌های دیگری چون شعرخوانی و خاطره‌گویی در این هفته مقدس انجام می‌شود.

شریعت مهیمنی عنوان کرد: برای آشنایی نسل جوان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، نمایشگاهی از دستاوردهای جنگ در معرض دید افراد قرار می‌گیرد تا جوانان راه‌های ایثار و اتکا به خود را از رزمندگان 8سال دفاع مقدس فرا بگیرند.

وی گفت: غبار روبی مزار شهدای گمنام و اهدای شاخ گل به آنها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده تا یاد و مقام شهدا گرامی و پاسداشت شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: بازدید از منزل خانواده شهدای این دانشگاه و برگزاری سلسله سخنان مختلف مذهبی و ارشادی در مسجد دانشگاه از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

شریعت اظهار کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، کتاب‌خوانی ویژه کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه با موضوع دفاع مقدس، ایثارگری و تولید علم صورت گرفته که در حاشیه این برنامه فضای دانشگاه همانند دوران جنگ تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس و آثار هنری دفاع مقدس ازدیگر اقدامات مهم این دانشگاه در هفته دفاع مقدس برای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار خود اتکایی در میان دانشجویان جوان کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.