عبدالرضا اکبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم حق دارند فیلم خوب تماشا کنند

سطح توقع مخاطبان سینما بالا رفته و باید برای آن‌ها فیلم خوب ساخت.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رونق گرفتن گیشه سینمای ایران گفت: یک حرکت خوب در سینما آغاز شده و یکسری فیلم‌ها مخاطبان را جذب می‌کنند. مردم حق دارند فیلم خوب بخواهند و تماشا کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه به‌روز بودن موضوعات فیلم‌ها، اجتماعی بودن ژانر و نزدیک و ملموس بودن به زندگی مردم و نیز اجرای خوب بازیگران و کارگردانی حرفه‌ای موجب جذب مخاطبان به سینما شده است. 

اکبری با اشاره به مضمون آثار سینمایی ایران اظهار داشت:‌ به نظر من یکسری از تولیدات سینمای ایران از نظر ساختاری محکم و خوب ساخته می‌شود. این اتفاق در  دوره‌هایی از  گذشته سینما نیز افتاده‌ است. اما اکنون سلیقه مردم ارتقا یافته و فیلم‌های خوب می‌خواهند.

وی در خصوص وظیفه استعدادیابی مسئولان و اهالی سینما بیان کرد:‌ دست‌اندرکاران سینما باید افرادی که مستعد هستند و توانایی بازیگری و فعالیت در رشته‌های مختلف سینما را دارند، کشف و تربیت کنند تا آینده سینما به‌خوبی رقم بخورد و مانند این سال‌ها تنوع ژانر و قصه داشته باشیم. چون خوش‌ساخت بودن فیلم‌ها مد نظر مخاطب است و برای موفقیت سینما باید به این موضوع توجه شود و این رویه ادامه پیدا کند.
 

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار