ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تمهیدات سازمان آتش نشانی در سال تحصیلی جدید/ آموزش ایمنی به دانش آموزان با ظرفیت 30 هزار نفر در ساعت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آموزش ایمنی به دانش آموزان با ظرفیت 30 هزار نفر در ساعت یکی از برنامه های سازمان آتش نشانی است که با استقرار خودرو و موتورسیکلت در دو نوبت صبح و عصر در ساعت های پر تردد صورت می گیرد.

تمهیدات سازمان آتش نشانی در سال تحصیلی جدید/ آموزش ایمنی به دانش آموزان با ظرفیت 30 هزار نفر در ساعتسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: با توجه به افزایش تردد در سطح شهر، سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه ای را در بازه زمانی 20 شهریور تا 20مهرماه به صورت بازدید از نقاط حادثه خیز مانند موتور خانه ها، راه های ورود و خروج مدارس و محیط اطراف مراکز آموزشی در نظر گرفته است.

وی گفت: در این تمهیدات تذکرات ایمنی به مسئولان مدارس داده می شود و تاکنون از 1200 مرکز آموزشی بازدید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در همین راستا آتش نشانان از تجهیزات ایمنی، مانند خاموش کننده ها و سیستم های ایمنی و در صورت نیاز شارژ خاموش کننده  مدارس بازدید می کنند.

ملکی با بیان اینکه بازدید از تجهیزات بالغ بر2000 مدرسه در دستور کار ما قرار دارد، مطرح کرد: آموزش ایمنی به دانش آموزان با ظرفیت 30 هزار نفر در ساعت نیز از برنامه های سازمان آتش نشانی است که با استقرار خودرو و موتورسیکلت در دو نوبت صبح و عصر در ساعت های پر تردد صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه 140 نقطه از نقاط پر تردد شهر با حضور 350 آتش نشان کنترل خواهد شد، مطرح کرد: هدف از برگزاری این اقدامات فراهم کردن محیطی ایمن و دسترسی سریع به محل حادثه است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، گقت: از تمامی هموطنان و دانش آموزان تقاضا داریم که اصول ایمنی را رعایت کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار