اردبیل؛

افتتاح یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک‌ هزار و 300 واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت خواه افزود: یک هزار و 300 واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از 520 میلیارد ریال در پروژه های مساکن مهر سطح استان با حضور قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسیده و تحویل هم استانی های فهیم خواهد شد.

وی در خصوص لیست پروژه های قابل افتتاح درحوزه مسکن اظهار داشت: همزمان با افتتاح یک هزار و 300 واحد مسکن مهر ، 3 باب مدرسه با اعتبار 46 میلیارد ریال ، 2 باب مسجد با اعتبار 12 میلیارد و یک واحد ساختمان کلانتری با اعتبار 10 میلیارد ریال در پروژه های مساکن مهر استان جمعا با اعتباری بیش از 588 میلیارد ریال با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مابقی مساکن مهر استان 2078 واحد بوده که از این تعداد 908 واحد عارضه دار بوده و پس از تعیین تکلیف تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و هزار و 170 واحد ما بقی استان تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

محبت خواه تصریح کرد: با افتتاح یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر مجموع افتتاح‌های مسکن مهر با احتساب تسهيلات بافت فرسود در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان اردبیل به 49 هزار و 831 واحد می‌رسد و مراحل تکمیل واحدهاي باقيمانده نیز تا پايان سال 95 به انجام خواهد رسيد.

وی گفت: با اتمام 2 هزار و 78 واحد باقیمانده پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

گفتنی است، سه باب مدرسه در پروژه های مساکن مهر استان همزمان با آغازسال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن ، مهر ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.