زاهدان؛

با واردات قانونی مشکلی نداریم

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با واردات قانونی مشکل نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان؛سید مرتضی مدنی فدکیمدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده ولی فقیه، روحانیون و مبلغین مرکز استان به تشریح طرح مقابله با کالای قاچاق و اهداف اجرای این طرح پرداخت و افزود: باید به خودمان بیاییم و به این مسئله توجه کنیم که چقدر در تحقق شعار سال مشارکت داشته ایم و توانسته ایم اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم. 

وی خطاب به روحانیون گفت: یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی خصوصاً در مورد خطرات کالای قاچاق و نخریدن اینگونه کالاها می توان از گسترش این پدیده شوم جلوگیری و حتی آنرا نابود کرد.
 
مدنی فدکی افزود:در کمتر موضوعی مقام معظم رهبری اینقدر تأکید داشته اند و حتی قاچاق کالا و ارز را دغدغه خود اعلام نموده اند این درحالیست که دشمن بصورت گسترده حوزه اقتصادی ما را مورد هدف قرار داده است و میان اقشار مختلف جامعه باید حساسیت ایجاد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خطرات قاچاق در استان های مرزی را فراتر از ضربه به اقتصاد دانست و گفت: وقتی کودک و دانش آموز ما به سمت قاچاق گرایش پیدا کند چه آینده ای برای این کودک ، خانواده و جامعه پیش خواهد آمد.
 
در ادامه نماینده محترم ولی فقیه در استان بیان داشت: راه نجات کشور در اقتصاد مقاومتی نهفته است و روحانیون به عنوان بازوان پیام های مقام معظم رهبری این مبحث و قاچاق کالا را در سخنرانی ها به مردم برسانند.

آیت الله سلیمانی افزود : دشمن درصدد ناکار آمد جلوه دادن نظام است و خدایی ناکرده نباید بگونه ای عمل شود که همچنین اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: واردات ، قانونی ، مشکل ، نداریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار