زاهدان؛

گندم کشاورزان سیستان وبلوچستانی خریداری شد

۶۷ هزار تن گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۶۷ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری و در سیلوهای استان ذخیره شده است.

محمود یوسفی افزود: از اسفندماه سال گذشته با شروع خرید گندم از کشاورزان شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان در سال زراعی جاری تاکنون، 650 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: بقیه پول گندمکاران استان که گندم مازاد بر مصرف خود را تحویل مراکز خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی داده‌اند، در چند روز آینده به حساب آنها واریز می‌شود.

یوسفی افزود:از ابتدای خرید گندم در استان تاکنون بیش از 67 هزار تن گندم ازکشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری و در سیلوهای استان ذخیره شده است.

وی گفت: کار خرید گندم در استان از اواخر اسفندماه سال گذشته توسط 11 مرکز خریداری آغاز شده و همچنان در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یازده کشور تصریح کرد: این میزان خرید گندم در استان  نسبت به خرید سال قبل تاکنون هیجده درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی همچنین میزان ذخیره‌سازی سیلوهای گندم در استان را بیش از 280 هزار تن اعلام کرد و گفت: بخشی از این سیلوها توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: گندم ، کشاورزان ، خریداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار