زاهدان؛

توزیع نوشت افزارهای اهدایی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان

نوشت افزارهای اهدایی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان توزیع شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،معاون اقتصاد و مردم‌یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی نوشت‌افزار اهدایی توسط رهبر معظم انقلاب از امروز میان دانش‌آموزان محروم مناطق مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

سرهنگ شهرام اسکندری افزود: توزیع بیش از 31 هزار بسته حمایتی نوشت‌افزار اهدایی توسط رهبر معظم انقلاب از امروز میان دانش‌آموزان محروم مناطق مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
معاون اقتصاد و مردم‌یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان گفت: این بسته‌های آموزشی شامل اقلام و نوشت‌افزار آموزشی است که با هدف فراهم‌سازی زمینه تحصیل دانش‌آموزان محروم سیستان و بلوچستان میان آنها توزیع می‌شود.

وی در خصوص نحوه توزیع بسته‌ها : توزیع این بسته‌ها توسط رده‌های مختلف سپاه در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها انجام می‌شود.

اسکندری گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته بخشی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به دلایلی از جمله عدم برخورداری از امکانات آموزشی از تحصیل باز می‌ماندند که امید است با اقداماتی از این دست و اجرای طرح‌های حمایتی از جانب آموزش و پرورش استان هیچ دانش‌آموزی در سطح استان از تحصیل بازنماند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار